صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

باقری: آمریکا به یکی از مهمترین ناقضان حقوق بشر در جهان تبدیل شده است

۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴:۰۶
کد خبر: ۴۷۸۱۳۶۶
سرپرست وزارت امور خارجه، نوشت: امروز معنای حقوق بشر آمریکایی در رفتار آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه بر همگان آشکار است.

خبرگزاری میزان - علی باقری کنی، سرپرست وزارت امور خارجه در پیامی نوشت: ۱۲ تیر در تقویم ایران روز افشای حقوق بشر آمریکایی است.

وی افزود: دخالت‌های غیرقانونی آمریکا در نقاط مختلف دنیا این کشور را به یکی از مهمترین ناقضان حقوق بشر در جهان تبدیل کرده است.

باقری، ادامه داد: اقدامات یکجانبه و استفاده از ابزار تحریم‌ها و حمایت همه‌جانبه و بی‌قید و شرط از نسل‌کشی و جنایت‌های رژیم صهیونیستی از فاجعه‌بارترین اقدامات ضد حقوق بشری است که آمریکا تاکنون مرتکب شده است.

سرپرست وزارت امور خارجه همچنین تاکید کرد: امروز معنای حقوق بشر آمریکایی در رفتار آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه بر همگان آشکار است.

وی همچنین در پیامی دیگر نوشت: ۱۲ تیر در تقویم ایران روز افشای حقوق بشر آمریکایی است. دخالت‌های غیرقانونی آمریکا در نقاط مختلف دنیا این کشور را به یکی از مهمترین ناقضان حقوق بشر در جهان تبدیل کرده است.

باقری کنی ادامه داد: اقدامات یکجانبه و استفاده از ابزار تحریم‌ها و حمایت همه‌جانبه و بی‌قید و شرط از نسل‌کشی و جنایت‌های رژیم صهیونیستی از فاجعه‌بارترین اقدامات ضد حقوق بشری است که آمریکا تاکنون مرتکب شده است.

سرپرست وزارت امورخارجه، اظهار کرد: امروز معنای حقوق بشر آمریکایی در رفتار آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه بر همگان آشکار است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *