صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

فتحی: کسب سهمیه المپیک در بوکس نیازمند شرایط خاصی است/ آینده را از دست نمی‌دهم

۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۹:۰۱
کد خبر: ۴۷۷۹۰۴۰
دسته بندی‌: ورزشی ، رزمی
بوکسور وزن ۸۶ کیلوگرم ایران معتقد است گرفتن سهمیه المپیک مستلزم یکسری شرایط خاص است.

علی فتحی در گفت‌وگو با میزان، درباره رقابت‌های بوکس گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت اظهار داشت: خداراشکر توانستم قهرمان مسابقات شوم و به خودم ثابت کنم که می‌توانم هر روز بهتر از روز قبل باشم. فونتانا یکی از ملاک‌های حضور در تیم ملی برای قهرمانی آسیا را حضور در این رقابت‌ها اعلام کرد و من هم از این موضوع تمکین کردم.

وی افزود: روح‌الله حسینی همیشه مسابقات مختلف را از نزدیک تماشا می‌کند و فونتانا و کادرفنی تیم ملی هم تک تک بوکسور‌ها را تحت نظر دارند و همین موضوع انگیزه ما را دوچندان می‌کند. من ۱۵ سال است در بوکس هستم و می‌دانم این مسائل خیلی در روحیه بوکسور تاثیر مثبت دارد.

بوکسور تیم ملی درباره از دست رفتن سهمیه المپیک گفت: گرفتن سهمیه در بوکس کار سختی است و مستلزم شرایط خاص است. باید هزینه‌های زیادی شود و نگاه‌ها به این رشته ویژه باشد. حقیقت این است که از بوکس دنیا عقب هستیم و با اینکه فدراسیون تمام تلاشش را به کار بسته تا مشکلات به حداقل برسد، اما هنوز کافی نیست.

فتحی در پایان خاطرنشان کرد: می‌دانیم گذشته دیگر برنمی‌گردد و به همین خاطر آینده را از دست نمی‌دهم و هر روز تمرین می‌کنم تا ۴ سال دیگر در المپیک حضور داشته باشم. بوکس رشته سختی است و اگر یک روز تمرین نکنی برای جبرانش باید چند ماه تلاش کنی. امیدوارم بوکس ایران در ادامه راه موفق باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *