صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مسئولان قضایی استان تهران به مشکلات ۳۴۳ نفر از مراجعان رسیدگی کردند

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳:۳۰
کد خبر: ۴۷۷۷۵۸۵
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان تهران به همراه مسئولان قضایی استان با ۳۴۳ نفر از مراجعه‌کنندگان ملاقات و به مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان-علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران در اقدام عملی در مسیر تحول و تعالی قوه قضاییه به همراه جمعی از مسئولان قضایی استان در برنامه هفتگی ملاقات مردمی خود در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) حضور یافت و به مدت ۴ ساعت در خارج از وقت اداری به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان پرداخت.

القاصی در این ملاقات مردمی به همراه ۲۰ نفر از مسئولان قضایی استان به صورت چهره به چهره با مراجعان گفت‌وگو  و ضمن استماع بی‌واسطه مشکلات قضایی و حقوقی ۳۴۳ نفر، راهنمایی‌های لازم را در جهت رفع مسائل مطرح شده ارائه و دستورات قانونی را صادر کردند.

عمده درخواست‌های مراجعین در این ملاقات مردمی با عناوین خلع ید، استرداد ثمن معامله، ارتشا، فسخ قرارداد، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، تقاضای پیگیری و تسریع در رسیدگی‌ها، درخواست‌های آزادی زندانی و عفو و تخفیف مجازات، حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی بود که رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان در این رابطه در ارتباطی بدون واسطه با مردم، راهنمایی‌های لازم را ارائه و دستورات مقتضی را صادر کردند.

شایان ذکر است است متقاضیان می‌توانند جهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان با مراجعه به درگاه «سامانه ارتباطات مردمی عدلیه - سامع -» به نشانی www.Same.eadl.ir، درخواست خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: ملاقات مردمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *