صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان سمنان آغاز به کار کرد

۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶:۳۲
کد خبر: ۴۷۷۶۷۸۵
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان سمنان از آغاز به کار ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه استان با حضور اعضای شورای قضایی خبر داد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری در اولین جلسه ستاد استانی گفت: سعی می‌شود در هفته قوه قضاییه بخشی از اقدامات شاخص و عملکرد سالانه دستگاه قضایی به سمع و نظر اقشار مختلف مردم برسد و در این مسیر باید تصویر سازی مناسبی از اقدامات در سطح جامعه رخ دهد.

وی تصریح کرد: بنا به منویات رهبر انقلاب؛ دستگاه قضایی متعلق به انقلاب، مردم و کشور است و باید در مسیر بوجود آوردن تصویر درست از قوه قضاییه علاوه بر رعایت اخلاق حرفه‌ای توسط مجموعه شاغلین، با همکاری و هم افزایی رسانه‌های مختلف جمعی و سکو‌های اطلاع رسانی تبلیغات درستی انجام داد.

وی تاکید کرد: اعضا شورای قضایی ید واحد و زنجیره محکم و ناگسستنی است که همراهی، همکاری وهمدلی بین آنان، عامل پیشبرد اهداف دستگاه قضایی در سند تحول و تعالی بشمار می‌آید.

 رئیس کل دادگستری استان سمنان عنوان کرد: هفته قوه قضاییه امسال با دوران تبلیغات زودهنگام چهاردمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان شده است و شورای قضایی و کارکنان دستگاه قضایی استان سمنان بعنوان بخش حاکمیتی موضع بی طرفی دارند و مجموعه دستگاه قضایی استان به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و عاری از تخلفات و جرم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری افزود: ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه استان سمنان کارگروه‌ها و کمیته‌های فرعی مختلفی در بخش های، تولیدات رسانه‌ای برای انتشار در فضای مجازی، بولتن‌های مختلف نوشتاری و طرح‌های متحدالشکلی را تهیه کرده است که در اختیار اقشار مختلف جامعه و صاحبان تریبون ها، نخبگان و صاحب نظران قرار می‌گیرد تا با آگاهی رسانی عمومی موجبات افزایش اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران دوچندان شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: برگزاری ملاقات‌های مردمی، بازدید از زندان ها و واحد‌های تولیدی و بیش از ۴۰۰ برنامه دیگر در حوزه‌های قضایی استان انجام می‌شود تا مسیر اجرای عدالت و احقاق حقوق فردی و عمومی کشور در چشم انداز قوه قضاییه متعالی به بهترین وجه ممکن به وجود آید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *