صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مدیرکل بازرسی استانداری تهران: برگزاری برنامه‌های ارتباط مردمی یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران است

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵:۴۳
کد خبر: ۴۷۶۰۳۹۶
تقی‌زاده گفت: برای ارزیابی عملکرد مدیران استان شاخص‌های مختلفی وجود دارد که پاسخگویی در برنامه‌های ارتباط مردمی چهره به چهره در روز‌های سه‌شنبه یکی از شاخص‌های ارزیابی است.

خبرگزاری میزان- اسداله تقی زاده مشاور استاندار و مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران در جلسه شورای معاونین و مدیران بازرسی شهرستان‌ها گفت:مسئولیت در نظام اسلامی امانت الهی است و ادای صحیح این امانت در گرو خدمت صادقانه، صحیح و بی منت به مردم است.

تقی زاده تصریح کرد: در زمینه مبارزه با فساد اداری باید تلاش بیشتری توسط واحد‌های بازرسی در سطح استان صورت گیرد البته نیاز به هماهنگی‌های بیشتر در فضای بین بخشی با سایر مراجع نظارتی و قضایی مشاهده می‌شود که بایستی توسط این اداره کل و فرمانداری‌ها بصورت مستند و مستدل صورت بگیرد.

مشاور استاندار تهران ادامه داد:برپایی میز خدمت بصورت مستمر در نماز جمعه تهران کار ویژه‌ای بود که برای اولین بار در حوزه شهر تهران با هدایت این اداره کل و مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری طی دوسال گذشته انجام شد، که امیدواریم تا با پیگیری و نظارت فرماندار محترم تهران این امر بطور دائم و جدی ادامه داشته باشد.

تقی زاده خاطرنشان کرد: رضایتمندی مردم شاخص مهم ارزیابی عملکرد مدیران استان تهران است و در بررسی این شاخص با کسی تعارف نداریم.

تقی زاده با اشاره به ضرورت حضور مسئولان و مدیران کل در برنامه میز خدمت به صورت مستمر تاکید کرد: ملاقات‌های چهره به چهره در شهرستان‌ها با محوریت فرمانداران انجام می‌شود؛ همچنین در صورت کوتاهی مدیری نسبت به حضور در میان مردم آن مسوول تذکر گرفته و منجر به برخورد اداری و قانونی خواهد شد.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران ادامه داد: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان روز‌های سه شنبه هر هفته مکلف به برگزاری ملاقات چهره به چهره و بی واسطه با شهروندان تحت عنوان سه شنبه‌های پاسخگویی هستند و یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران همین مقوله است.

تقی زاده ادامه داد:رویکرد دولت سیزدهم در ارتباط دولت با مردم، رویکردی مبتنی بر در میان مردم بودن است، از این رو حضور مسئولان در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف و همچنین به صورت مستمر در استان تهران از آغاز بکار دولت مردمی در حال اجراست.

وی گفت: حضور مسئولان در جمع مردم گام اولیه بوده و ظرفیتی بی بدیل را در راستای تحقق شعار دولت مردمی شکل داده، اما استمرار و نتیجه‌بخشی امور مردم در گام بعدی مهمتر از شروع کار است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *