صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سرلشکر باقری: عملیات طوفان‌الاقصی نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت فلسطین است

۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸:۳۲
کد خبر: ۴۷۵۳۵۳۱
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح عملیات طوفان‌الاقصی را نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت فلسطین دانست و گفت: این حماسه‌ها و موفقیت‌ها را باید از برکات انقلاب اسلامی و آثار ناشی از اشاعه روح و فرهنگ دفاع مقدس دانست.

خبرگزاری میزان - به گزارش دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز (دوشنبه) با حضور در سومین روز از همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، درخصوص نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد در حوزه فضای مجازی، که پیش از حضور در همایش از آن بازدید کرد، اظهار داشت: دستاورد‌های بسیار ارزشمندی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده، گواه از اقدامات مطلوب صورت‌گرفته توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی است.

سرلشکر باقری در ادامه با اشاره به ۱۹ دی‌ماه سالروز اجرای عملیات «کربلای ۵» خاطرنشان کرد: کربلای ۵ بزرگترین عملیات دفاع مقدس به لحاظ طول زمان، تعداد شهدا و اقدامات صورت گرفته است و فقط یکی دو عملیات دیگر در این سطح داریم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به عملیات قهرمانانه طوفان‌الاقصی گفت: طوفان‌الاقصی از این جهت نقطه عطف است که عده‌ای رزمنده در محاصره کامل در غزه بدون داشتن امکانات و ارتباط با بیرون بتوانند چنین اقدام نظامی بزرگی را طراحی و اجرا کنند و دشمنی را که توانمندی و هوشمندی اطلاعاتی جزو نقاط قوت او در تراز جهانی است، غافل‌گیر کنند؛ با امکانات بومی خود این عملیات را انجام دهند، هیبت و امنیت دفاعی رژیم اشغالگر را درهم بشکنند و امید صهیونیست‌ها به آینده را دچار آسیب اساسی کنند.

سرلشکر باقری افزود: رزمندگان فلسطینی پس از عملیات طوفان‌الاقصی که با جنایت‌های وحشیانه صهیونیست‌ها علیه ملت مظلوم و مقتدر فلسطین در غزه مواجه شدند، این‌گونه به همراه مردم ایستادگی می‌کنند. مردم ذره‌ای شکوه و ابراز نگرانی نمی‌کنند و اهداف خود را پیش می‌برند؛ اما در طرف مقابل گلایه و مشکلات روانی در میان صهیونیست‌ها بسیار زیاد است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به مقاومت و ایستادگی قابل تمجید مردم غزه با وجود شهادت‌ها، آسیب‌های اساسی و محاصره، عنوان کرد: مردم فلسطین حرف‌شان این است که باید به حق خودشان که آزادی و حاکمیت‌شان است، برسند.

سرلشکر باقری ادامه داد: این حماسه‌ها و موفقیت‌ها را باید از برکات انقلاب اسلامی و آثار ناشی از اشاعه روح و فرهنگ دفاع مقدس که ثمره‌اش شکل‌گیری محور مقاومت در اقصی‌نقاط جهان است، دانست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *