صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مجوز ۳ بازیکن سپاهان صادر شد؟

۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵:۲۵
کد خبر: ۴۷۵۲۳۹۸
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
تیم‌های سپاهان و شمس آذر قزوین از ساعت ۱۵:۳۰ امروز باید به مصاف هم بروند.

خبرگزاری میزان - دیدار تیم‌های فوتبال شمس‌آذر قزوین و سپاهان اصفهان در هفته پانزدهم لیگ برتر امروز (دوشنبه) در حالی از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین آغاز خواهد شد که حضور پیام نیازمند، رضا اسدی و رضا شکاری در ترکیب طلایی‌پوشان اصفهان باعث ایجاد این سوال شد که آیا مجوز این بازیکنان صادر شده است یا نه؟

روز گذشته بود که منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس کارگروه ناظر بر قرارداد‌ها عنوان کرد: با توجه به مکاتبه مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره حکم کمیته انضباطی که توسط کمیته استیناف تایید شده، ۶ بازیکن سپاهان باید اصلاح قرارداد انجام دهند که با توجه به نامه جدید باشگاه سپاهان، درخواست این باشگاه مبنی بر ترخیص نام ۳ بازیکن از فهرست ۶ نفره مذکور، به کمیته انضباطی ارسال شد.

باید دید آیا باشگاه سپاهان قرارداد این سه بازیکن را اصلاح کرده و مجوز بازی اسدی، نیازمند و شکاری صادر شده یا این باشگاه دست به ریسک بزرگی زده که ممکن نتایج ناخوشایندی برای طلایی‌پوشان داشته باشد.

همین موضوع باعث شده بود که ژوزه مورایس نتواند در دیدار قبلی این تیم مقابل گل‌گهر از این نفرات که اتفاقاً از بازیکنان اصلی هم هستند استفاده کند و در نهایت تن به شکست ۳ بر یک داد. پس از این ماجرا باشگاه سپاهان درخواست جدیدی را مطرح کرد و به سازمان لیگ وعده داد در نیم فصل نام ۳ بازیکن را در فهرست مازاد قرار دهد تا تعادل بودجه‌ای لازم برقرار شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *