صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سمفونی ویژه سردار شهید سلیمانی رونمایی می‌شود/ بلیت سینما به صورت آزمایشی نیم بها می‌شود

۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸:۴۷
کد خبر: ۴۷۵۱۵۶۷
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران از رونمایی سمفونی ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی با اعلام این خبر، ادامه داد: امسال یکصدمین سالگرد تولد جلال آل احمد است و همکارانم در آئین پایانی آن مراسم ویژه‌ای را در نظر گرفته‌اند و از همکاران رسانه‌ای دعوت می‌کنم تا در جلسه امشب شرکت کنند.

وی افزود: هفته آینده که به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی نزدیک می‌شویم سمفونی ویژه حاج قاسم که برای اولین بار تولید شده نیز رونمایی می‌شود.

وزیر فرهنگ تصریح کرد: در وزارت فرهنگ ایجاد اقلیم‌های فرهنگی را به طور ویژه دنبال می‌کنیم و یکی از آن‌ها در آذربایجان با عنوان شعر خوی برگزار می‌شود که کار مشترکی را تدارک می‌بینم و مقدمات آن فراهم شده است و از همه کشور‌های حوزه جغرافیای فرهنگی تمدن ایرانی دعوت کردیم و انشاالله بهمن ماه با همکاری استاندار آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

اسماعیلی تاکید کرد: در روز‌های اخیر اتفاقات ویژه‌ای رخ داد و اعداد بی نظیری در تاریخ سینما ثبت شد، فیلم‌هایی با فروش بالای دویست و سیصد میلیارد تومان را تجربه کردیم، پویا نمایی بیش از ۵۰ میلیارد تومان را تجربه کردیم و میزان فروش سینما‌های کشور به ۸۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی در عین حال تصریح کرد: پیش بینی می‌کنیم برای اولین‌بار در تاریخ کشور میزان حضور تماشاگران در سینما و میزان فروش، تاریخی شود. از هفته آینده نیز به صورت آزمایشی بلیت سینما نیم بها خواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *