صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ضرغامی: لغو روادید با ۳۲ کشور به تصویب دولت رسید/ ایران دیدنی‌ترین کشور است

۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸:۳۷
کد خبر: ۴۷۴۹۱۶۰
وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی از لغو روادید یک‌طرفه ایران با 32 کشور جهان خبر داد و گفت: این لغو یک‌طرفه روادید در واقع حرف زدن با مردم دنیاست.

خبرگزاری میزان - سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی امروز چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ و در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان اینکه پیشنهاد وزارت میراث فرهنگی برای لغو روادید ۳۲ کشور به تصویب هیات وزیران رسید گفت: دولت تصمیم دارد در‌های کشور را به روی مردم دنیا باز کند.

وی ضمن اشاره به اینکه این تصمیم بسیار شجاعانه و مدبرانه بود، افزود: ما با مردم دنیا کار داریم و این لغو یک‌طرفه روادید در واقع حرف زدن با مردم دنیاست و جمهوری اسلامی نشان داده که این آمادگی را دارد که در‌ها را به روی مردم دنیا باز کند و تسهیلات بیشتری برایشان فراهم کند.

ضرغامی ادامه داد: ضمن استفاده از همه مزیت‌های گردشگری برای کشور در بسیاری از تبلیغات منفی، شایعات و ایران هراسی وجود دارد که امروز یکی از ترفند‌های نظام استکباری برای مقابله با ایران است و باید بتوانیم با این ترفند مقابله کنیم.

وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: سال‌ها است که دنیا و اتحادیه اروپا با ویزای شنگن در حوزه ارتباطات و گردشگری یکپارچگی ایجاد کردند و اخیرا کشور‌های حاشیه خلیج فارس نیز چنین ویزایی برای خودشان تعریف کردند و بسیار خوب است که این دولت با تدبیر، شجاعت و تشخیص همه ضرورت‌ها با استفاده از اهمیت گردشگری به این موضوع توجه کرده است گردشگری حق همه مردم دنیاست و ایران دیدنی‌ترین کشور است.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *