بخشنامه فرآیند رسیدگی به شکایات مرتبط با قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت»
خبرگزاری میزان- به گزارش وبدا، در بخشنامهای که توسط سیدمحمد پورحسینی به تمام مراکز و سازمانهای تابعه وزارت بهداشت و دانشکدهها و دانشگاههای علوم پزشکی کشور ابلاغ شده، آمده است: با عنایت به مصوبه ۱۸ بیستمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت، بخشنامه نحوه رسیدگی به شکایات مرتبط با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جهت حسن اجرای این قانون و رفع شبهات در پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع ذینفعان قانون در حوزه سلامت، ابلاغ میگردد.
در این بخشنامه «تصمیم گیری درباره تدوین فرآیند رسیدگی به شکایات مرتبط با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و نحوه ارجاع متخلفین به هیئت رسیدگی به تخلفات» تشریح شده است.
مطابق این بخشنامه مرجع رسیدگی به شکایات درباره اجرای قانون جوانی جمعیت و سلامت خانواده دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت است و در صورت احراز تخلف، دفتر هماهنگی هیئتهای رسیدگی به تخلفات اداری مرجع اولیه رسیدگی کننده خواهد بود.
انتهای پیام/