صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

نحوه به‌کارگیری داوطلبان تخصصی در هلال‌احمر اعلام شد

۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵:۵۱
کد خبر: ۴۷۴۷۵۲۷
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر، شیوه‌نامه اجرایی به‌کارگیری داوطلبان تخصصی و دارای درجات نجاتگری و بالاتر را به مراکز استانی این جمعیت ابلاغ کرد.

خبرگزاری میزان -دبیرکل جمعیت هلال‌احمر شیوه‌نامه اجرایی به‌کارگیری داوطلبان تخصصی و دارای درجات نجاتگری و بالاتر در عملیات نجات و رهاسازی و پشتیبانی عملیاتی شبکه امدادونجات کشور را امروز به هلال‌احمر مراکز استان‌ها ابلاغ کرد که براساس آن، استان‌ها در سه نوبت تا ۳۰ دی‌ماه فرصت دارند تا افراد واجد شرایط را معرفی کنند.

یعقوب سلیمانی، با اشاره به تاکید رئیس جمعیت هلال احمر درخصوص تشکیل کمیته‌های استانی و ارسال مستندات مربوطه بر اساس شیوه نامه ابلاغی برای بررسی در کمیته کشوری (سازمان امداد و نجات)، گفت: بر اساس سه اولویت زمانی اعلام شده در این شیوه‌نامه، به‌کارگیری داوطلبان تخصصی و دارای درجات نجاتگری و بالاتر انجام می‌شود.

وی افزود: براساس شیوه‌نامه ابلاغ شده و به منظور تکمیل نیروی عملیاتی مورد نیاز پایگاه‌های امداد و نجات، مراکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC، مراکز آنست و تیم‌های واکنش سریع، استان‌ها تا روز دوشنبه ۲۷ آذر ماه فرصت دارند که داوطلبان آقا و دارای درجات ایثار و نجاتگر یک واجد شرایط مندرج در شیوه‌نامه را به کمیته کشوری امدادونجات معرفی کنند.

سلیمانی گفت: معرفی داوطلبان خانم و دارای درجات ایثار و نجاتگر یکم واجد شرایط به منظور تکمیل کادر محل فعالیت‌های عملیاتی امداد و نجات مستقر در شعب و تیم‌های توانا خواهران و همچنین مراکز پاسخگویی کنترل و هماهنگی عملیات EOC تا روز یکشنبه ۱۷ دی ماه فرصت دارد.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: معرفی سایر داوطلبان آقا و خانم و دارای درجات نجاتگر دوم و سوم واجد شرایط مندرج در شیوه نامه ابلاغی به منظور تکمیل نیروی عملیاتی مورد نیاز سایر محل فعالیت‌های عملیاتی و پشتیبانی شبکه امداد و نجات اشاره شده و در شیوه نامه ابلاغی حداکثر تا ۳۰ دی ماه انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *