صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: رژیم صهیونیستی به افکار عمومی مردم دنیا بدهکار است

۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰:۰۱
کد خبر: ۴۷۴۵۸۴۷
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به افکار عمومی کاملا بدهکار شده‌ است گفت: آتش‌بس موقت بین مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی موفقیت دیگری برای نیروهای مقاومت قلمداد می‌شود چرا که باعث باز شدن راه‌ کمک‌های بشردوستانه خواهد شد. 

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به آتش‌بس موقت در غزه اظهار کرد: حاکمان رژیم اشغالگر صهیونیستی اگر چه در روزهای گذشته کشتار وحشیانه‌ای انجام دادند اما هیچ دستاوردی در زمینه سیاسی و دفاعی نداشتند. مجامع بین‌المللی نیز ناکارآمدی و قصور قابل توجهی داشتند که سبب شد حجم وسیعی از اعتراض افکار عمومی در جهان شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه اکنون برخی از نهادهای مستقل غیردولتی نیز برای رسیدگی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه فعال شده‌اند ادامه داد: به این دلیل زیان رژیم غاصب از هم اکنون مشهود است به ویژه اینکه در زمینه افکار عمومی کاملا بدهکار شده‌اند.

مقتدایی با بیان اینکه فرار رژیم صهیونیستی بر ضد آنهاست گفت: آتش‌بس بین مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی که با پذیرش شروط حماس انجام می‌شود موفقیت دیگری برای نیروهای مقاومت قلمداد می‌شود چرا که باعث باز شدن راه‌ کمک‌های بشردوستانه و انجام تدابیر جدید برای حفظ جان افراد بیگناه در غزه خواهد شد. 

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: این آتش‌بس بیانگر آن است که رژیم صهیونیستی قافیه را در همه زمینه‌ها باخته است و در عرصه اقتصادی، تبلیغاتی، سیاسی متحمل ضرر و فشار همه جانبه کشورهای مستقل و مسلمان شده است. شلختگی‌های رفتاری و ددمنشی این رژیم نشان داد اسرائیل برای بشریت و نسل آینده خطرناک است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *