صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تاج: فوتبال ایران برای پیشرفت، به مربیان با دانش نیاز دارد

۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶:۱۹
کد خبر: ۴۷۴۵۶۵۰
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم اختتامیه دوره مربیگری سطح A آسیا دقایقی برای حاضرین سخنرانی کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم اختتامیه دوره مربیگری سطح A آسیا، اظهار داشت: خیلی خوشحالم چنین دوره‌های مهمی برپا می‌شود و امیدوارم خروجی این کلاس‌ها به افزایش سطح علم و دانش در کلیه سطوح فوتبال کشور منجر شود. فدراسیون به دنبال مسیر راه تخصصی فوتبال در بخش مربیان است. برگزاری این دوره آموزشی بسیار موثر بوده است. اکنون کمیته آموزش فدراسیون فوتبال با هماهنگی هیئت‌های فوتبال استان‌های کشور در امر آموزش برنامه‌های مدونی را تهیه کرده است تا فوتبال ملی را با آموزش مربیان بالا ببرد.

وی ادامه داد: مربیان با دانش روز فوتبال دنیا می‌توانند در پیشرفت فوتبال کشور نقش آفرینی مضاعفی داشته باشند. برگزاری کلاس و دوره‌های آموزشی مربیگری با استاندارد‌های بالا باعث می‌شود تا بحث آموزش در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد. این دوره‌های آموزشی در مرحله نخست باید منجر به استاندارد سازی رفتار‌ها شود.

رئیس فدراسیون هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی فوتبال برای مربیان را تعلیم یک مربی خوب و با اخلاق عنوان کرد و افزود: آموزش مربیانی با اخلاق و دلسوز سبب تربیت بازیکنانی با اخلاق و حرفه‌ای خواهد شد.

تاج خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این بود تا در این دوره آموزشی تمامی استاندارد‌های AFC پیاده سازی شده و سطح دوره ارتقاء یابد. امیدوارم از حضور در این دوره مهم، نکات ارزشمندی را فرا گرفته و در مسیر رشد و توسعه فوتبال به اجرا بگذارید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *