صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ارسال اولین مرحله هدایای دانش‌آموزی طرح ملی نسیم مهربانی

۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶:۱۸
کد خبر: ۴۷۴۵۳۴۱
اولین مرحله هدایای دانش‌آموزی طرح ملی نسیم مهربانی به مدارس مناطق کمتر توسعه‌یافته ارسال شد.

خبرگزاری میزان- اولین مرحله ارسال هدایای دانش‌آموزی طرح نسیم مهربانی با همکاری وزارت اقتصاد، وزارت آموزش‌وپرورش و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی انجام شد.

رضا‌مراد صحرایی، وزیر آموزش‌وپرورش، در همایش طرح ملی نسیم مهربانی اظهار کرد: عدالت آرمان انقلاب است، در ابتدای انقلاب فضای آموزشی به ازای هر یک نفر یک متر و نیم بوده، اما اکنون به ۵ متر رسیده است.


وی در ادامه افزود: امروز بیش از ۵۰۰ مدرسه یک نفره داریم و این مصداق عدالت و آرمان انقلاب است.

وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اجرای طرح ملی نسیم مهربانی تاکید کرد: کار مشترکی که بین وزارت اقتصاد و آموزش‌وپرورش و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی انجام شد، مصداق عدالت اجتماعی در سطح کلان است.

وی با تاکید بر اینکه طرح ملی نسیم مهربانی اقدامی ستودنی و قابل تحسین است، اظهار کرد: در این طرح از اموال به‌صورت بهینه استفاده شده است و در این طرح به دنبال اجرای عدالت هستیم.

صحرایی همچنین گفت: این بسته‌ها با کرامت و احترام اهدا خواهد شد و این کار صدقه جاری و حسنه ویژه است.

وزیر آموزش‌وپرورش همچنین اعلام کرد: کالا‌های این طرح مشمول لوازم‌التحریر، پوشاک و وسایل ورزشی است و این کالا‌ها به روستا‌ها و مناطق کمتر توسعه‌یافته ارسال خواهد شد.

در ادامه این برنامه مسعود بهرامی، دبیر اجرایی طرح ملی نسیم مهربانی، اظهار کرد: راهبری و اجرای این طرح به دست اداره کل آموزش‌و‌پرورش شهرستان‌های استان تهران سپرده شده است.

وی اعلام کرد: حدود ۴ ماه به صورت شبانه‌روزی کار تفکیک و بسته‌بندی کالا‌ها انجام شده و ارسال اولین محموله به نقاط هدف در حال انجام است.

به گفته بهرامی، طرح ملی نسیم مهربانی بهره‌برداری بهینه از تهدید‌ها بوده است و در این طرح به‌دنبال کمک به دانش‌آموزانی بوده‌ایم که نیاز به این اقلام را داشته‌اند.

مجری طرح نسیم ملی در پایان به مساله فلسطین اشاره کرد و گفت: امیدواریم این تهدیدی که در فلسطین اشتغالی در حال رخ دادن است، به‌زودی به یک فرصت تبدیل شود و به پیروزی جبهه انقلاب منجر شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *