صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

دادستان همدان: روند تعیین تکلیف خودروهای توقیفی سرعت می‌گیرد

۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷:۵۹
کد خبر: ۴۷۴۲۲۷۶
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
دادستان همدان از ساماندهی و تعیین تکلیف خودروهای توقیفی دارای دستور قضایی به واسطه مکاتبات صورت گرفته با مراجع قضایی شهرستان‌های مختلف کشور خبر داد.

خبرگزاری میزان_ حسن خانجانی موقر در جلسه تعیین تکلیف وسایل‌نقلیه بلاتکلیف در پارکینگ‌های سطح استان همدان با بیان اینکه تعیین تکلیف خودرو‌های توقیفی از اولویت‌های دادستانی‌هاست گفت: روند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل‌نقلیه باید با حفظ حقوق بیت‌المال و مالکیت اشخاص همراه باشد.

وی افزود: به همین منظور در اقدامی مبتکرانه از سال گذشته برای تعیین تکلیف خودرو‌های دارای دستور تا قبل از سال ۱۴۰۰ که به مدت طولانی در پارکینگ‌ها بود مکاتباتی از سوی این دادستانی با مراجع قضایی شهرستان‌های مختلف کشور برای تعیین تکلیف این وسایل انجام گرفته و به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

دادستان تصریح کرد: برای تعیین تکلیف این تعداد وسیله نقلیه تمام دادستان‌ها و رؤسای بخش‌ها به تازگی از پارکینگ‌های خوردو بازدید‌های میدانی داشته‌اند.

خانجانی موقر عنوان کرد: برای حمایت از حقوق مردم و کاهش پرونده‌های قضایی و انتظامی همچون سابق دستور داده شده تا وسیله نقلیه غیرمقصر در تصادفات در صورتی که راننده مقصر اعتراضی به نظر افسر کارشناس تصادفات ندارد به پارکینگ هدایت داده نشود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *