صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

عربشاهی: رفتار گل‌محمدی خجالت‌آور است/ اینطور بازی کنیم در جام ملت‌ها زنگ تفریح می‌شویم

۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰:۱۹
کد خبر: ۴۷۳۹۱۴۳
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خجالت‌آور است که مربی تیم بزرگی مثل پرسپولیس، برای گرفتن مبلغ قراردادش عکس‌العمل‌های این‌چنینی داشته باشد.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، درباره عدم حضور یحیی گل‌محمدی در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: قبل از اینکه مسابقات این فصل آغاز شود، گفته بودم گل‌محمدی امسال هم بعد از ۲-۳ بازی به قهر می‌رود و سر تمرین حاضر نمی‌شود، چون هر سال این کار را انجام می‌دهد. تأسف‌بار و خجالت‌آور است که مربی تیم بزرگی مثل پرسپولیس، عکس‌العمل‌های این‌چنینی داشته باشد. مربیان خارجی مثل برانکو در فوتبال ایران و پرسپولیس کار کردند که حتی نصف قراردادشان را در پایان فصل نگرفتند و با پنجره بسته به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدند. بازیکنان و مربیان تیم فوتبال پرسپولیس تمام مبلغ قرارداد سال قبل و ۲۰ درصد قرارداد این فصل را هم گرفته‌اند و فقط آپشن و پاداش قهرمانی‌شان را دریافت نکرده‌اند.

وی افزود: کار‌هایی که گل‌محمدی انجام می‌دهد به دلیل ضعف مدیریتی، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره است. اگر جای درویش بودم با حرکات اینچنینی مربی تیمم زود برخورد می‌کردم و عذرش را می‌خواستم و یک مربی جدید می‌آوردم. پرسپولیس چندین سال پشت سر هم قهرمان لیگ برتر شد و فوتبال زیبا ارائه می‌داد، آیا فقط او پر‌سپولیس را قهرمان کرده بود؟ مگر گل‌محمدی از پرسپولیس برود، تیم‌مان دیگر قهرمان نمی‌شود؟

*گل‌محمدی از سوی برخی ادمین‌های مجازی حمایت می‌شود

کارشناس فوتبال در مورد اینکه فضای مجازی تیم را تخریب می‌کند، عنوان کرد: گل‌محمدی از سوی برخی ادمین‌ها در فضای مجازی حمایت می‌شود. از افرادی که پیج‌های بدون هویت را می‌سازند، می‌خواهم که بگذارند تیم آرامش داشته باشد و اینقدر به خاطر منافع‌شان، هواداران پرسپولیس را تحریک نکنند. پرسپولیس خانه من است، عاشق تیمم هستم و دلم می‌سوزد. فوتبالیست‌ها و مربیان در صفحه‌‌های‌شان برای هواداران قلب می‌گذارند، اما این قلب‌ گذاشتن‌ها سمبلیک است! هواداران عاشق تیم‌شان هستند و گناه دارند، بهتر است با احساسات و عواطف طرفداران اینگونه بازی نکنند.

پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا جایگزینی برای گل‌محمدی هست، ادامه داد: مربی خوب هم هست، مگر فقط یحیی گل‌محمدی سرمربی است؟ این آقا و دستیارانش در سال‌های اخیر بهترین پول را گرفته‌اند. قطعاً با کارهایی که سرمربی پرسپولیس انجام می‌دهد به احتمال زیاد سپاهان این فصل قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

*اینطور بازی کنیم در جام ملت‌ها زنگ تفریح می‌شویم 

عربشاهی در خصوص دیدار تیم ملی ایران با اردن گفت: تیم ملی مقابل اردن اصلاً بازی خوبی انجام نداد و خط دفاعی و هافبک‌مان خیلی افتضاح بودند. ابتدای بازی، اردن از نام ایران ترس داشت و با استرس بازی می‌کرد. اردنی‌ها روی اشتباهات‌شان گل خوردند، اما رفته رفته شرایط روحی‌شان بهتر شد و چند موقعیت گل خوب داشتند. حتی می‌توانستند بازی را به تساوی بکشند و یک پنالتی را از دست دادند. اگر تیم ملی فوتبال ایران اینگونه بازی کند در جام ملت‌های آسیا زنگ تفریح خواهد بود. تیم ملی با این عملکرد ضعیف نمی‌تواند مقابل تیم‌های ژاپن، عربستان، کره‌جنوبی و استرالیا کار مثبتی انجام دهد. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *