صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

دادستان اصفهان به موضوع اصلاح و ترمیم آزادراه نطنز- کاشان ورود کرد

۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰:۳۲
کد خبر: ۴۷۳۸۰۰۱
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان به پلیس راهور دستور داد کیفیت پوشش آسفالت آزادراه اصفهان-کاشان را برای جلوگیری از بروز تصادفات احتمالی بررسی کنند.

خبرگزاری میزان- سیدمحمد موسویان گفت: در پی افت کیفیت روکش آسفالت آزادراه اصفهان-کاشان به‌خصوص در محدوده مسیر کاشان- نطنز که با توجه به‌حجم بالای تردد در این مسیر، سبب بروز مشکلات و نارضایتی های مردمی شده، موضوع در دستور کار دادستانی مرکز استان اصفهان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا، نشستی با حضور مجری طرح‌های زیربنایی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، مدیرعامل شرکت مجری طرح و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های اصفهان تشکیل و مقرر شد با توجه به درپیش بودن فصل سرما و با هدف کاهش خطرات و تلفات جاده‌ای ناشی از ناایمن بودن مسیر، شرکت سرمایه‌گذار هرچه سریع‌تر نسبت به ترمیم روکش آسفالت به‌ویژه در محدوده مسیر کاشان - نطنز با رعایت اولویت خرابی جاده، اقدام کند.

در ادامه پیگیری‌ها، روز گذشته دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان ضمن حضور در محل آزادراه از نزدیک بر روند ترمیم پوشش آسفالت مسیر نظارت کرد.

ترمیم بخش‌های فاقد کیفیت و حادثه‌ساز به تشخیص پلیس راهور در اولین فرصت، تعیین سهم تقصیر شرکت متولی آزادراه در تصادفات توسط پلیس راهور و نظارت دقیق دادستان‌های عمومی و انقلاب کاشان و نطنز از مواردی بود که در این بازدید مورد تأکید قرار گرفت.

موسویان در پایان ابراز امیدواری کرد: با اقداماتی که انجام می‌شود شاهد کمترین تصادفات در محورهای مواصلاتی استان اصفهان باشیم.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *