صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

امکان اشتغال‌زایی برای یک‌هزار نفر با کمک و حمایت‌های دستگاه قضا

۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰:۰۲
کد خبر: ۴۷۳۶۶۳۴
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
مدیرعامل هلدینگ توسعه شهد آذربایجان حمایت‌های قوه قضاییه از تولیدکنندگان را تاثیرگذار بر پیشرفت تولید دانست و گفت: با حمایت‌های دستگاه قضا امکان ایجاد یک‌هزار شغل در این مجموعه فراهم خواهد شد.

خبرگزاری میزان _ ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی، هفته گذشته با حضور در کارخانه قند و کارخانه تولید بیسکوییت توتیا در جریان مشکلات این مجموعه قرار گرفت و در جریان بازدید دستور پیگیری رفع مشکلات این واحد تولیدی را صادر کرد.

حسن زنجانی، مدیرعامل هلدینگ توسعه شهد آذربایجان، در گفت‌وگو با میزان درباره بازدید انجام شده از کارخانه قند و کارخانه تولید بیسکوییت توتیا اظهار کرد: این ۲ کارخانه که از زیرمجموعه‌های هلدینگ توسعه شهد آذربایجان است در چند سال اخیر با چند مشکل مواجه شده که برای رفع آن‌ها به قوه قضاییه مراجعه کرده‌ایم.

به گفته وی، این هلدینگ دارای ۱۱ واحد تولیدی بوده که در زمینه‌های مختلف مشغول به فعالیت است. 

زنجانی در ادامه در تشریح مشکلات هلدینگ توسعه شهد آذربایجان افزود: برای توسعه شرکت بخشی از اموال غیرضروری را برای تامین نقدینگی به‌فروش رساندیم، اما خریدار پس از ۳ سال به تعهدات خود برای پرداخت وجه عمل نکرد.

مدیرعامل هلدینگ توسعه شهد آذربایجان با اشاره به اینکه پس از ایجاد مشکل به دادگستری استان تهران مراجعه شده است، گفت: مشکلات این واحد تولیدی پس از مراجعه به قوه قضاییه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان مطرح و قرار شد خریدار متعهد به پرداخت وجه به نرخ روز شود.

به گفته وی، مشکل شرکت در حال برطرف شدن است و در صورتی که وجه پرداخت‌شده به هلدینگ توسعه شهد آذربایجان بازگردد سرمایه این شرکت در زمینه تولید قند و شکر افزایش خواهد یافت و امکان جذب یک‌هزار نیروی دیگر نیز در واحد‌های تولیدی موجود به وجود خواهد آمد. 

زنجانی همچنین در رابطه با مشکلات یکی دیگر از واحد‌های تولیدی هلدینگ توسعه شهد آذربایجان گفت: در زمینه تولید دارو‌های مکمل‌های غذایی ضدسرطان که برای اولین‌بار قرار است در ایران تولید شود با مشکلات صدور مجوز روبه‌رو شده‌ایم که دادگستری استان با ارائه مشاور‌های تاثیرگذار و حمایت‌های همه‌جانبه در این زمینه نیز به ما کمک کرد.

مدیرعامل هلدینگ توسعه شهد آذربایجان همچنین درباره حمایت قوه قضاییه از واحد‌های تولیدی گفت: عملکرد دستگاه قضا در حمایت از تولیدکنندگان بسیار موثر و کمک‌کننده به رفع مشکلات تولیدکنندگان است.

زنجانی با اشاره به اینکه دادگستری استان آذربایجان غربی همه‌جانبه پای کار فعالان اقتصادی ایستاده است، اعلام کرد: هرگاه با مشکلی مواجه شدیم رئیس کل دادگستری استان به یاری ما آمده و تا حد توان مشکلات این واحد تولیدی را برطرف کرده است. 

هلدینگ توسعه شهد آذربایجان تاکنون توانسته برای ۶ هزار نفر به‌صورت مستقیم و ۳۰ هزارنفر به‌صورت غیرمستقیم شغل ایجاد کند. این شرکت در زمینه تولید شکر، قند، کنسانتره میوه و دارو‌های مکمل در حال فعالیت است. 

انتهای پیام/

امید گراوند


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *