صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

دستور رئیس کل دادگستری ایلام برای حل مشکل بلیت اتوبوس بین شهری

۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷:۴۴
کد خبر: ۴۷۳۶۴۲۷
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس‌کل دادگستری استان ایلام با اشاره فقدان بلیت اتوبوس بین‌شهری به‌عنوان مشکل مهم مردم در مرکز استان گفت: برای برخورد با موضوع و رسیدگی به ترک فعل افرادی که احیاناً قصور و کوتاهی دارند، دادستانی مرکز استان، بازرسی استان و اداره کل تعزیرات حکومتی به موضوع ورود کرده‌اند.

خبرگزاری میزان - عمران علی‌محمدی در دیدار با مدیرکل تعزیرات حکومتی استان و معاونان وی با اشاره به تکالیف و وظایف قانونی و توقع و انتظار مردم از حاکمیت در نظام اسلامی گفت: نباید بازار رها شود و در بحبوحه افزایش قیمت ها، گران فروشی و احتکار اقلام مورد نیاز مردم باعث فشار بر آنان شود.

وی افزود: بازدید‌های میدانی نشان می‌دهد متاسفانه بعضی از نانوا‌ها در ساعات مقرر به مردم خدمت نمی‌دهند یا اوزان مصوب برای پخت هر قرص نان را رعایت نمی‌کنند و یا این که در میوه فروشی‌ها نرخ میوه با کیفیت یکسان در دو واحد عرضه متفاوت است، لذا تعزیرات حکومتی استان موظف است با همکاری و همراهی تمام متولیان و دست اندرکاران مربوطه از جمله صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، شورای آرد و نان، اتاق اصناف و ... نسبت به رفع این مشکلات اهتمام جدی داشته به نحوی که تغییرات برای مردم مشهود و ملموس باشد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: مشکل مهم دیگر مردم در مرکز استان فقدان بلیت اتوبوس بین شهری است بویژه در روز‌های اخیر که شکایات مختلفی از مردم در این زمینه دریافت شده و برای برخورد با موضوع و رسیدگی به ترک فعل افرادی که احیانا قصور و کوتاهی دارند، دادستانی مرکز استان، بازرسی استان و اداره کل تعزیرات حکومتی به موضوع ورود کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: برای پیشبرد و اثر بخش بودن اقدامات اداره کل تعزیرات حکومتی در استان، نیروی انتظامی و بازپرسان ویژه در سراسر استان همراهی لازم را خواهند داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *