صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مشکلات قضایی ۵۸ نفر از مراجعان دادگستری ایلام رسیدگی شد

۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳:۰۸
کد خبر: ۴۷۳۶۰۲۶
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان ایلام به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۵۸ نفر از مراجعان رسیدگی و در جهت رفع مشکلات آن‌ها دستورات مقتضی را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - عمران علی‌محمدی در جریان ملاقات مردمی این هفته به صورت چهره به چهره با ۵۸ نفر از مراجعان دیدار و با بررسی درخواست‌های حقوقی و قضایی آنان دستورات لازم را صادر کردند.

برنامه ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان ایلام، در راستای سیاست‌های ابلاغی قوه قضاییه مبنی بر لزوم ارتباط مسئولان قضایی با مردم و تکریم ارباب رجوع، به صورت مستمر و هر هفته برگزار می‌شود.

گفتنی است، علاوه بر امکان دیدار اقشار مختلف مردم با رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان ایلام طی ایام هفته، در یک روز از هفته نیز به صورت اختصاصی جلسات دیدار مردمی رئیس کل دادگستری ایلام برگزار می‌شود.

علی‌محمدی در حاشیه این دیدار مردمی اظهار کرد: بیش‌ترین خواسته‌های مردم در این دیدار‌ها در ارتباط با رسیدگی مجدد به پرونده‌هایی که رای آن‌ها قطعی شده، درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان بود که پس از بررسی، دستورات مقتضی صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام همچنین اضافه کرد: دیدار چهره به چهره با مردم با هدف شنیدن و رسیدگی به خواسته ها، دغدغه ها، پیشنهادات و مسائل و مشکلات شهروندان و پاسخگویی به آن‌ها اثرات مثبت بسیار و رضایتمندی آنان را به دنبال دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *