صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رییس کل دادگستری ایلام از شعب تجدیدنظر استان بازدید کرد

۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹:۴۵
کد خبر: ۴۷۳۲۰۲۹
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رییس کل دادگستری ایلام از شعب تجدید نظر دادگستری استان در ساختمان جدید بازدید و پس از بررسی وضعیت در خصوص رفع نواقص و مشکلات مطرح شده دستورات مقتضی را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - عمران علی‌محمدی رییس کل دادگستری ایلام با همراهی خسروی زاد سرپرست دادگاه‌های تجدید نظر، شیرزادی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی و کوهی معاون مالی و پشتیبانی دادگستری از شعب تجدید نظر دادگستری استان در ساختمان جدید بازدید کردند.

علی‌محمدی در حاشیه این بازدید نقش دادگاه‌های تجدید نظر را بسیار مهم و راهبردی توصیف و اظهار کرد: دادگاه‌های تجدید نظر با ارائه نظرات تخصصی و صدور آراء متقن و با رویکرد نظارتی و هدایتی در اتقان آراء محاکم کشور نقش تاثیرگذاری دارند.

رییس کل دادگستری استان ایلام بر لزوم کاهش موجودی پرونده‌های دادگاه‌های تجدید نظر استان با تلاش و کوشش مضاعف قضات و کارمندان این شعب تاکید کرد و گفت: مدیریت صحیح و عملکرد مطلوب این محاکم باید به دادگاه‌های بدوی استان نیز تسری یابد.

گفتنی است رییس کل دادگستری استان ایلام در ضمن این بازدید پس از بررسی وضعیت شعب یاد شده، در خصوص رفع نواقص و مشکلات مطرح شده دستورات مقتضی را صادر کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *