صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

شه‌بخش: بوکس مظلوم‌ترین رشته ایران است/ امکانات بیشتر شود و درگیری فکری نباشد، بهترین نتایج را کسب می‌کنیم

۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵:۱۳
کد خبر: ۴۷۳۰۹۴۶
دسته بندی‌: ورزشی ، رزمی
دارنده مدال برنز بوکس قهرمانی جهان گفت: وقتی قرار است بهترین بوکسور‌های قاره کهن را در بازی‌های آسیایی ببینیم، نباید در بحث آمادگی از آن‌ها عقب باشیم.

دانیال شه‌بخش در گفت‌وگو با میزان، درخصوص دومین دیدار خود در بوکس حرفه‌ای سازمان WBC اظهار داشت: فردا (شنبه، ۴ شهریور) در دومین مبارزه‌ام در بوکس حرفه‌ای در سازمان WBC به مصاف ایلیا از گرجستان می‌روم و اکنون در ارمنستان هستم.

وی افزود: حریف گرجستانی من در کارنامه خود سابقه ۲۱ مبارزه در بوکس حرفه‌ای را دارد و در این دیدار‌ها موفق به کسب ۹ برد و متحمل ۱۲ شکست شده است، اما امیدوارم تعداد شکست‌هایش به ۱۳ برسد.

*نباید تن به تن شدن با مشتزنان کشور‌های دیگر را از دست بدهم

ملی‎‌پوش بوکس درخصوص زمان بازگشت به اردو گفت: ششم شهریور ماه برمی‌گردم تا از اردوی مشترک با ترکیه جا نمانم. می‌دانم این اردو‌های مشترک چقدر روی موفقیت بوکسور‌ها تاثیرگذار است و اصلاً نباید تن به تن شدن با مشتزنان کشور‌های دیگر را از دست بدهم تا با نهایت آمادگی به هانگژو بروم.

بوکسور تاریخ‌ساز ایران ادامه داد: شنیده‌ام قرار است در یک تورنمنت تدارکاتی هم شرکت کنیم که برای آمادگی تیم پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی بسیار ضروری است. وقتی قرار است بهترین بوکسور‌های قاره کهن را در بازی‌های آسیایی ببینیم پس نباید در بحث آمادگی از آن‌ها عقب باشیم.

*سخت‌ترین مسیر برای کسب سهمیه المپیک در بوکس است

شه‌بخش درباره شانس کسب سهمیه المپیک تصریح کرد: اینکه در هر وزن تنها دو نفر سهمیه می‌گیرند کار ما را بسیار سخت کرده و نمی‌توان در این خصوص با قاطعیت صحبت کرد. شاید سخت‌ترین مسیر برای کسب سهمیه المپیک در رشته بوکس است، اما ناامید نیستیم و برای هدفمان می‌جنگیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بوکس مظلوم‌ترین رشته ایران است، اما خدا را شاهد می‌گیرم هیچ یک از ملی‌پوشان از نظر فنی و بدنی چیزی از رقیبان خود کم ندارند و اگر امکانات بیشتر شود و از نظر مالی درگیری فکری نباشد، قطعاً بهترین نتایج را کسب می‌کنیم که فکر می‌کنم با تیم مدیریتی جدید فدراسیون این مشکلات رفته رفته برطرف شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *