صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

عبدلی: هنوز به سطح اول شنای آسیا نرسیده‌ایم/ امیدوارم در هانگژو فینالیست شوم

۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵:۰۱
کد خبر: ۴۷۳۰۲۱۸
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش شنا گفت: با برنامه‌ریزی خوب می‌توانیم در قدم اول با کشور‌های برتر آسیا رقابت کنیم.

سامیار عبدلی در گفت‌وگو با میزان، درباره سطح کیفی مسابقات شنای قهرمانی جهان، اظهار داشت: مسابقات جهانی همیشه از نظر فنی در سطح بالایی برگزار می‌شود. این دوره از مسابقات هم کیفیت بالایی داشت و بهترین شناگران جهان حاضر بودند. میزبانی ژاپن هم مناسب بود و در کل مسابقات خوبی بود. امیدوارم در سایر مسابقات پیش رو بتوانم از تجربه این مسابقات جهانی استفاده کنم و نتایج خوبی را رقم بزنم.

وی در مورد رقبای آسیایی خود در مسابقات اخیر جهانی و همچنین بازی‌های آسیایی پیش‌رو، گفت: خوشحالم توانستم در بالاترین سطح شنای جهان مسابقه بدهم، از عملکرد خودم راضی هستم. هنوز حتی به سطح اول آسیا هم نرسیدیم، اما روند رشد خوبی داریم و با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانیم در قدم اول با کشور‌های برتر آسیا رقابت کنیم.

ملی‌پوش شنا در مورد هدف‌گذاری خود در مسابقات آتی، گفت: هدف من این است که بتوانم حد نصاب‌های جدیدی در ۵۰ متر و ۱۰۰ متر آزاد کسب کنم. امیدوارم بتوانم فینالیست بازی‌های آسیایی شوم و نتتیجه خوب و آبرومندانه‌ای برای کشورم به دست بیاورم.

عبدلی در پایان با تاکید بر تاثیر حمایت‌های مالی از ورزشکاران، خاطرنشان کرد: اگر حمایت‌ها بیشتر باشد و شناگران دغدغه مالی نداشته باشند یا این دغدغه‌ها به کمترین حد خودش برسد، می‌توانیم پیشرفت خوبی ببینیم. برای پیشرفت شنا به برنامه‌ریزی بلندمدت نیاز داریم که شناگران مستعد از تمام شهرها شناسایی و حمایت شوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *