صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

۷۳ نفر از محکومان مالی در استان کهگیلویه و بویر احمد با کمک خیران از حبس آزاد شدند

۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱:۵۳
کد خبر: ۴۷۲۹۳۶۵
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد، گفت: در سال جاری تاکنون، ۷۳ نفر از محکومان مالی با دستان سخاوتمند خیران و تخفیفاتی که شکات به آن‌ها داده‌اند، از حبس آزاد و به کانون گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

خبرگزاری میزان- نشست ستاد دیه استان کهگیلویه و بویر احمد به منظور بررسی درخواست‌های مددجویان در خصوص کمک به آنان، با حضورمحبوب افراسیاب رئیس کل دادگستری و فلاحتی مدیرعامل ستاد دیه استان برگزار شد .

افراسیاب رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بیش از ۲۸۰ نفر مددجو در حبس استان، منتظر دستان سخاوتمند و کمک‌های خیران قرار دارند که بدهی این افراد قریب ۲۵ میلیارد تومان است.

رئیس کل دادگستری استان در این نشست عنوان کرد: در سال جاری تاکنون، ۷۳ نفر از محکومان مالی با دستان سخاوتمند خیران و تخفیفاتی که شکات به آن‌ها داده‌اند، از حبس آزاد و به کانون گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

وی در ادامه اظهار کرد: مبلغ بدهی مددجویان بالغ بر ۲۴۹ میلیارد ریال است که که شکات از مبلغ یکصد میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال حق خود، گذشتند.

افراسیاب در ادامه افزود: در همین مدت با مبلغ ۳۸ میلیارد و ۲۶۴ میلیون ریال اعسار محکومان، در محاکم قضایی استان موافقت شده است.

وی گفت: مبلغ تسهیلات بانکی پرداختی به محکومان مبلغ ۳۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده است.

افراسیاب گفت: کمک‌های بلاعوض در طی همین مدت ۳۶ میلیارد و ۵۸۳ میلیون ریال بوده است.

رئیس کل دادگستری استان افزود: مجموع محکومان مالی در زندان‌های استان ۲۸۴ نفر هستند که ۲۳۲ نفر محکوم مالی صرف و ۶۲ نفر محکوم به پرداخت مهریه هستند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *