صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

ارائه خدمات ویژه معاینه فنی به وسایل نقلیه خدمت‌رسان در ایام اربعین/ معاینه فنی سرویس‌ مدارس به صورت ویژه انجام می‌شود

۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵:۲۴
کد خبر: ۴۷۲۶۳۲۲
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو‌های تهران با بیان اینکه قرار است خدمات ویژه‌ای به سرویس مدارس اختصاص داده شود گفت: وضعیت سیستم گرمایشی و سرمایشی، کمربند ایمنی و قفل درب‌های سرویس مدارس به طور اختصاصی در مراکز معاینه فنی رصد می‌شود.

خبرگزاری میزان - شادی مالکی در گفت‌وگو با میزان در خصوص برنامه‌های ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو‌های تهران برای معاینه فنی خودرو‌هایی که توسط شهرداری تهران به جا‌به‌جایی مسافران در ایام اربعین اختصاص داده می‌شوند، ضمن اشاره به اینکه مراکزی را جهت خدمت رسانی و تسریع کار این خودرو‌ها در نظر گرفته‌ایم، ادامه داد: مراکز ما این آمادگی را دارند که به خودرو‌هایی که قرار است در ایام اربعین در مرز خدمات‌رسانی کنند، خدماتی را به صورت ویژه ارائه دهند.

وی با بیان اینکه مراکز معاینه فنی آماده خدمت رسانی به تمام خودرو‌ها اعم از سبک، نیمه سنگین، سنگین و موتورسیکلت‌ها هستند گفت: مکاتباتی با حوزه خدمات شهری شهرداری تهران انجام شده و در حال حاضر خودرو‌های آتش نشانی نیز برای معاینه فنی به مراکز ما مراجعه می‌کنند.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو‌های تهران همچنین در رابطه با برنامه‌های این ستاد برای معاینه فنی سرویس‌های مدارس اظهار کرد: جلسات متعددی را در این خصوص برگزار کرده‌ایم و با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و حوزه حمل و نقل شهرداری تهران کارگروه‌هایی تشکیل شده و قرار است خدمات ویژه‌ای به سرویس مدارس اختصاص داده شود.

وی با بیان اینکه برخی از مراکز منتخب برای خدمات‌رسانی به سرویس مدارس آمادگی دارند، افزود: علاوه بر آزمون‌های همیشگی بررسی مواردی برای ایمنی دانش‌آموزان نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، کمربند ایمنی و قفل درب‌ها توسط شورای اسلامی شهر تهران مورد تاکید قرار گرفته است که این موارد علاوه بر آزمون‌های همیشگی برای سرویس‌های مدارس در مراکز ما رصد می‌شوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *