هدفگذاری برای ارائه خدمات بهینه در صنعت هوانوردی
خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، در اولین دیدار سرپرست شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با مسئولین فرودگاه بین المللی مهرآباد، از ترمینال جدید در فرودگاه بین المللی مهرآباد تا ارزیابی عملکرد فرودگاهی با سنجش از مسافرین در خصوص خدمات فرودگاهی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
رضا نخجوانی سرپرست شرکت فرودگاهها وناوبری هوایی ایران طی نشستی با مسئولین فرودگاه بین المللی مهرآباد از ماموریت ذاتی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران سخن گفت.
نخجوانی تأکید کرد: سه مقوله ایمنی و آموزش نیروی انسانی متخصص و متعهد و تلاش در بهبود معیشت کارکنان سه اهرم مهم در حرکت چرخه فعالیتی در این سازمان است، زیرا رضایتمندی رابطه مستقیمی با تأمین و احساس مسئولیت و در ادامه ارتقا خدمات دارد.
وی در ادامه گفت: باید تلاش کنیم تا فعالیتهای انجام شده در راستای خدمات به مسافرین و مراجعین ملموس و در دید انظار عمومی باشد تا منجر به شعف اجتماعی و رضایتمندی عمومی شود.
نخجوانی در ادامه بیان کرد: پرداختن به این مهم از انتظارات مهم مدیریتی در وزارت راه و شهرسازی است.
وی از راهکار دیگر در حوزه افکار سنجی و نظر سنجی از مسافرین در ورودیهای فرودگاه مهرآباد خبر داد و افزود: در خصوص فرودگاههای مبدأ و همچنین برعکس برای دستیابی به طرح و برنامههای منسجم و کاربردی برای ارائه خدمات بهینه و برنامهریزی به منظور شناخت و شناسایی کمیها وکاستیها باید به سمت افکار سنجی متراکم در حوزه خدمات پیش برویم.
تلاش در سالم سازی و تقویت روابط انسانی و رفع معضلات و مشکلات و اصلاح آئین نامههای اجرایی برای بهبود شرایط از مواردی بود که مدیر عامل شرکت فرودگاهها در این نشست به آن پرداخت.
در ادامه مرادی عضو هیأت مدیره و راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد با بیان بعضی از مسائل و مشکلات فرودگاه بین المللی مهرآباد در خصوص پروژههای بزرگ این فرودگاه مسائلی را مطرح و مقرر شد در جلسهای جداگانه در این خصوص تصمیم گیری شود.
انتهای پیام/