صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مسئولان قضایی دادگستری خوزستان مشکلات توسعه خط جدید شرکت صنایع پلاستیک خوزستان را بررسی کردند

۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸:۳۱
کد خبر: ۴۷۱۸۳۹۱
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
در بازدید مسئولان قضایی شهرستان باوی از شرکت صنایع پلاستیک خوزستان واقع در این شهرستان، موانع و مشکلات حقوقی این شرکت بررسی و دستورات قضایی لازم صادر شد.

خبرگزاری میزان- در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری بر مسئله مهار تورم و رشد تولید، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باوی به همراه یکی از معاونین وی، با حضور در شرکت صنایع پلاستیک خوزستان، در جریان مشکلات و موانع حقوقی پیش روی این شرکت قرار گرفته و باتوجه به موانع موجود در توسعه خط جدید تولید، دستورات مقتضی جهت رفع این موانع را صادر کردند.

رئیس دادگستری شهرستان باوی در حاشیه این بازدید، گفت: بازدید از صنایع و واحد‌های تولیدی و پروژه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری یکی از تکالیف ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که جلسات آن به صورت مستمر در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

منصور حاتمی با اشاره به اهمیت حفظ اشتغال کارگران واحد‌های تولیدی و اقتصادی، اظهار کرد: این ستاد علاوه بر برگزاری جلسات و بررسی مشکلات موجود این واحدها، به صورت میدانی نیز بازدید‌هایی به عمل می‌آورد و ضمن رصد مستقیم موانع تولید، با کارگران این واحد‌ها نیز گفتگو و در جریان مشکلات حوزه کارگری قرار می‌گیرد.

وی گفت: در این بازدید در خصوص توسعه خط تولید شرکت صنایع پلاستیک خوزستان، بحث و بررسی و دستورات لازم جهت رفع موانع حقوقی موجود اخذ و صادر شد.

حاتمی از دستگاه‌های اجرایی مرتبط با امر تولید و اشتغال خواست تا ضمن همراهی و همکاری در رفع موانع تولید، به توسعه پایدار و صیانت از منابع طبیعی نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *