انتشار فراخوان بخش ویژه فاجعه «منا» در تئاتر مقاومت

11:41 - 13 مهر 1394
کد خبر: ۸۴۰۲۸
خبرگزاری میزان - دبیرخانه جشنواره تئاتر مقاومت فراخوان بخش ویژه فاجعه «مِنا» را منتشر کرد.
به ، این دبیرخانه فراخوان بخش ویژه فاجعه «مِنا» را در دو بخش صحنه ای و محیطی منتشر کرد. متن فراخوان بدین شرح است:

دبیرخانه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت با نگرشی به حادثه فاجعه بار وغیر انسانی منا و جان‌ باختگان و زائران ابراهیمی  که نتیجه غرض ورزی و عناد غیرقابل انکار سلاطین سلطه گر حرمین است در نظر دارد تا  بخش ویژه ای را با نام فاجعه در منا به  جشنواره الحاق و به هنرمندان نمایش اعلام دارد، این بخش به دو گونه نمایش صحنه ای و نمایش محیطی طراحی گردیده و با موضوعات ذیل برگزار خواهد شد.

موضوعات:

* آفرینش نمایش صحنه ای و محیطی با نظر به  مظلومیت همیشگی شیعیان و زائران در سرزمین حجاز

* مقاومت و تبیین راهکارهای سلب ارکان استکباری از  متولیان دروغین حرم با روایت مظلومیت مردمان تحت ستم دریمن ، بحرین و کشتار فجیعانه مسلمانان در سراسر جهان توسط توسعه استکباری آل سعود.

*  نقش  و جایگاه بانوان در مبارزه و مقاومت در برابر تفکر انححرافی و خشونت داعش در منطقه.

* بررسی فاجعه و تئوری های  ضد انسانی و ایجاد گسست دینی و اخلاقی بین کشور های مسلمان

- ریشه یابی علل مقاومت مردم مسلمان عراق و سوریه و پایدارای زاید الوصف ایشان در مقابل توطئه‌ی ویرانگری مسلمانان ، منطقه و تحلیل پایداری و مقاومت در مقابل موج عظیم تروریست ضد انسانی

* بررسی ابعاد تفکر داعش و مولود ناپاک تروریسم به ظاهر اسلامی و راهکارهای استکباری سعودی برای شکستن صفوف مسلمانان و تهدید جوامع و کشورگشایی با ابزار وحشت، مرگ، تجاوز و آتش افروزی.

ضرورت است هنرمندان گرامی طرح و ایده های خود را در قالب لوح فشرده حداکثر تا تاریخ 25 مهر ماه 1394 به آدرس دبیرخانه: تهران- میدان فردوسی- ابتدای خیابان شهید سپهبد قرنی- روبروی پمپ بنزین- پلاک 16 بنیاد فرهنگی روایت   ارسال نمایند. متقاضیان می توانند جهت دریافت اطلاعات دقیق تر با شماره تلفن 88916000 دبیرخانه جشنواره  تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *