یک میلیون نسخه كتاب در نمايشگاه مجازى فروخته شد/فروش ۵۳میلیارد تومانى در روز نهم

10:04 - 09 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۶۷۹۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
نمایشگاه کتاب تهران همواره به عنوان مهمترین رویداد ادبی کشور محسوب می شود، نمایشگاهی که ادوار گذشته با دعوت از میهمانان خارجی توانسته وجهه جهانی خاصی پیدا کند، اما امسال و پس از شیوع بیماری کرونا برگزاری این نمایشگاه به صورت فیزیکی در تاریخ مقرر میسر نشد.

 - نمایشگاه کتاب تهران همواره به عنوان مهمترین رویداد ادبی کشور محسوب می شود، نمایشگاهی که ادوار گذشته با دعوت از میهمانان خارجی توانسته وجهه جهانی خاصی پیدا کند، اما امسال و پس از شیوع بیماری کرونا برگزاری این نمایشگاه به صورت فیزیکی در تاریخ مقرر میسر نشد.

برگزاری این دوره از نمایشگاه کتاب تهران چالش بزرگی بود که تصمیم گیری در قبال آن ماه‌ها به طول انجامید، اتفاقی که در نهایت باعث شد تا شورای سیاست گذاری نمایشگاه و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بنا به نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا به برگزاری مجازی آن رضایت دهند.

گفتنی است که ساعت بازدید و خرید در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت ۲۴ ساعته بوده و کتاب‌های ناشران داخلی با تخفیف ۲۰ درصدی و کتاب‌های ناشران خارجی با تخفیف ۵۰ درصدی ارائه می‌شود.

به همین مناسبت خبرنگار گروه فرهنگی  به شرح مهمترین رویدادهای هشتمین روز از نمایشگاه مجازی کتاب تهران پرداخته که به شرح زیر است:

ميزان فروش کتاب در نمايشگاه مجازى به مرز یک میلیون نسخه رسيد

فروش کتاب بر مرز یک میلیون نسخه

تعداد کتاب‌های فروخته شده در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به مرز یک میلیون نسخه نزدیک شد.

به گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، تاکنون ۹۸۳هزار و ۹۰۹ کتاب به ارزش ۵۱۵میلیارد و ۹۸۲میلیون و ۸۵۵هزار و ۷۱۳ریال در هشتمین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوی مردم خریداری شد.

بر اساس آمارها، تعداد کل سفارش‌ها ۱۷۲هزار و ۶۴۱ مورد است که از این میان سفارش‌های در انتظار ارسال ۹۰ هزار و ۶۹۷ سفارش است و تعداد کل سفارش‌های ارسال شده ۸۱هزار و ۹۴۴ کتاب است.

همچنین در این نمایشگاه تا کنون ۲۲هزار و ۳۷۰بسته توسط خود ناشر ارسال و ۴۲۷هزار و ۶۲۷بسته از،سوی پست کتاب ارسال شده است.

یک میلیون نسخه كتاب در نمايشگاه مجازى فروخته شد/فروش ۵۳میلیارد تومانى در روز نهم

۵۳میلیارد تومان کتاب فروخته شد 

تعداد خرید کتاب از مرز یک میلیون نسخه گذشت

تعداد کتاب‌های فروخته شده در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از مرز یک میلیون نسخه عبور کرد.

تاکنون یک میلیون و ۳۳ هزار و ۷۵۰ نسخه کتاب به ارزش ۵۳۷ میلیارد و ۶۲۸ میلیون و ۵۰۱ هزار و ۷۹ ریال با آغاز نهمین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوی ناشران به فروش رسید.

آمار‌های نهمین روز نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران نشان می‌دهد که تعداد کل سفارش‌ها ۱۸۱ هزار و ۶۸۴ مورد است که از این میان سفارش‌های در انتظار ارسال ۹۶ هزار و ۷۲۴ سفارش است و تعداد کل سفارش‌های ارسال شده ۸۴ هزار و ۹۶۰ کتاب است.

همچنین در این نمایشگاه تا کنون ۲۲هزار و ۷۸۸ بسته توسط خود ناشر ارسال و ۴۴۲ هزار و ۴۴۱ بسته از سوی پست کتاب ارسال شده است.

آمار روزانه نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران پنج‌شنبه ۹بهمن ماه ساعت ۹:۰۰

ميزان کتاب فروخته شده در نمايشگاه مجازى به مرز یک میلیون نسخه رسيد/فروش ۵۳میلیارد تومانى در روز نهم

اين خبر در حال تكميل است...


برچسب ها: کتاب کتابخوانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *