رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دکور "ماه عسل" با طراحی"پیمان قانع"تغییر کرد/شروع برنامه با مستندی از جنس مردم

11:50 - 25 خرداد 1394
کد خبر: ۵۴۷۹۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: در برنامه امسال "ماه عسل"مهمانانی به روایت زندگی خود می‌پردازند که طبق روال هر ساله برای مخاطبان پندآموز و جذاب است.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ، تیتراژ ابتدایی و پایانی این برنامه تغییر کرده و خوانندگان بسیاری با پروژه"ماه عسل"همکاری خواهند داشت.
 
در اولین روز از ماه مبارک رمضان طبق روال هر ساله،تصاویری از ویدئو‌های مردم به همراه تیتراژ مورد نظر پخش می‌شود و گزیده‌ای از برنامه سال گذشته روی آنتن می‌رود.
 
به گزارش خبرنگار فرهنگی میزان، این برنامه تلویزیونی پربیننده، به طور قطع امسال تغییراتی را نسبت به سال‌های گذشته خواهد داشت و دکور امسال "ماه عسل" با طراحی "پیمان قانع" تغییر می‌کند.   
 
 همه مجموعه درتلاش هستند که برنامه‌های این شبکه در مسیر درست خود پیش روند و در حقیقت ساختار کلی این برنامه عوض نمی‌شود.  
 
  اما به مقوله شادتر شدن برنامه"ماه‌عسل"نگاه ویژه‌ای داریم و بی‌تفاوت نیستیم، اما بدون شک در طی سال‌های گذشته "ماه عسل" سنتی را گذاشته و در نتیجه مخاطبان فضای تقریباً مشخصی را از این برنامه انتظار دارند و مخاطبان شاهد آیتم و مستند‌هایی در این برنامه خواهند بود.
 
 تلاش گروه تهیه و تولید "ماه عسل"براین است که مهمانان متفاوتی در این برنامه حضور پیدا کنند و برعکس برنامه‌های دیگر سیما،"ماه عسل" به سراغ ستاره‌ها نمی‌رود و زندگی خاص مردم را با روایت خودشان به تصویر می‌کشد.
 
بنابراین گزارش،پیمان قانع طراح دکور،محمد پیوندی کارگردان آیتم و مستند،حامد میرفتاحی تدوین،مسعود رجبیان مدیر تولید ،فرشید شکیبا مدیر روابط عمومی،مریم نوابی نژاد تهیه سوژه واحسان علیخانی تهیه کننده و مجری "ماه عسل"هستند.
 

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *