رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سازمان هدفمندی یارانه‌ها: زمان پرداخت یارانه خرداد ماه معلوم نیست

12:36 - 23 خرداد 1394
کد خبر: ۵۴۳۸۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: یارانه خرداد ماه سال جاری به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان طبق روال گذشته باید امشب به حساب سرپرستان خانوار وازیر می شد اما طبق گفته مسئولان سازمان هدفمندی یارانه ها زمان واریز هنوز مشخص نیست.
به گزارش خبرنگار اقتصادی میزان، پرداخت یارانه‌ها در ماه های اخیر با دو روز تاخیر به حساب سرپرستان واریز می شد اما در «پنجاه و دومین» مرحله یارانه نقدی مربوط به خرداد ماه سال جاری تاخیر پرداخت بیشتر از دو روز شده است و طی تماس های مکرر خبرنگار اقتصادی میزان با سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام شد که زمان واریز یارانه هنوز مشخص نیست و هیچ چیزی فعلا اعلام نشده است.

بیش از 5 شماره ثابت به عنوان شماره های پاسخگویی سازمان هدفمندی یارانه ها بر روی سایت این سازمان درج شده است اما هیچ فردی پاسخگویی سئوالات شهروندان نیست.

پرداخت 184 هزار میلیارد تومان یارانه تاکنون
با پرداخت پنجاه و دومین یارانه نقدی حدود 184 هزار میلیارد تومان یارانه نقدی، بین 76 میلیون ایرانی توزیع شده است. این در حالی است که دولت در بودجه سال 94 نیز 48 هزار میلیارد تومان از محل درآمدهای هدفمندی یارانه ها برای پرداخت وجه نقد در نظر گرفته است.








ناشناس
|
-
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
0
بادا بادا مبارك اشاله مبارك
مهدی
|
-
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
0
قرار بود یارانه ها با افزایش هزینه انرژی،افزایش پیدا کند. نه تنها افزایش پیدا نکرد داره حذف می شه.
پریسا محمودی خانه دار
|
-
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
0
به نظر من اگر یارانه ی وزیران نمایندگان مجلس مهندسان دکترها و مدیران ارشد سازمانها ونهادهای دولتی را قطع کنند یارانه قشر ضعیف را میتواند دولت راحت وبدون تاخیر بپردازد اصلا کار سختی هم نیست
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *