جیمز متیس به دنبال رقابت با ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا

10:55 - 30 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۷۷۸۰
یک وبسایت آمریکایی گزارش داد که اسناد محرمانه افشا شده حاکی از آن است که «جیمز متیس» به دنبال رقابت با دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا است.

جیمز متیس به دنبال رقابت با ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل ، وبسایت «پاندیت گیت‌وی» گزارش داد که اسناد محرمانه افشا شده حاکی از آن است که «جیمز متیس» به دنبال رقابت با دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا است.

گیت‌وی پاندیت نوشت: بر اساس اسناد محرمانه فاش شده که ماه می‌ سال جاری به چندین شرکت مشاوره‌ای سیاسی فرستاده شده است جیمز متیس به دنبال احتمال رقابت با ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ است.

این وبسایت آمریکایی به نقل از منابع مطلع گزارش داد تیم پیشنهاد دهنده کاندیداتوری جیمز متیس دریافته‌اند که شانس برای‌ رقابت در سال ۲۰۲۰ مناسب است.

بر اساس این گزارش با این وجود آن‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که کمپین علیه رئیس جمهوری که متیس وزیر دفاع وی بوده شاید ایده مناسبی نباشد و ۲۰۲۴ گزینه مناسب‌تری است مگر اینکه وضعیت تغییر کند.

در ادامه این گزارش آمده است: با این وجود آن‌ها تصمیم گرفته‌اند که یک اقدام منطقی این است تا گروهی از مشاوران را چه برای ۲۰۲۰ و یا برای ۲۰۲۴ برای حالت آماده به کار جمع‌آوری کنند.

یک منبع آگاه به گیت‌وی پاندیت گفته است که گزینه حضور متیس در رقابت انتخاباتی سال ۲۰۲۰ همچنان روی میز است.

این منبع در پاسخ به این سؤال که آیا متیس به عنوان یک نامزد دموکرات وارد رقابت‌ها خواهد شد یا خیر گفته است به عنوان یک ژنرال نظامی او تمایل دارد تا عقاید سیاسی مستقلی داشته باشد.

شب گذشته رسانه‌های آمریکا نامه استعفای متیس را انتشار داده‌اند که در آن جیمز متیس استعفای خود را اعلام و دلیل آن را نیز تفاوت دیدگاه‌هایش با ترامپ اعلام کرده است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *