گفت‌وگو|

واکنش رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی به پایین بودن دریافتی برخی از معلمان/ قانون بازنگری مدارس غیردولتی معلمان را به حق و حقوق خود می‌رساند

15:18 - 20 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۲۴۳
واکنش رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی به پایین بودن دریافتی برخی از معلمان/ قانون بازنگری مدارس غیردولتی معلمان را به حق و حقوق خود می‌رساند
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با اشاره به مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی در قانون بازنگری مدارس غیردولتی، گفت: با این قانون معلمان ضمن تقلیل ساعات آموزشی از چهل و چهار ساعت به سی ساعت کل حداقل تعیین شده وزارت کار را دریافت خواهند کرد.

احمد محمودزاده در گفت‌وگو با میزان درباره گلایه برخی از معلمان مدارس غیرانتفاعی از میزان حقوق دریافتی خود که از پایه حداقل تعیین شده وزارت کار نیز کمتر است، اظهارداشت: متاسفانه از ادوار گذشته این مورد باقی مانده است و ما طی سال‌های فعالیت خود سعی کردیم سازوکار مشخصی برای آن اتخاذ کنیم.

وی افزود: خوشبختانه در دولت سیزدهم توسط مجلس شورای اسلامی مصوبه‌ای در قانون بازنگری مدارس غیر دولتی تصویب شد که طی این مصوبه ساعات آموزشی معلمان کاهش خواهد یافت.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با بیان اینکه زمان آموزش چهل و چهار ساعتی به سی ساعت کاهش می‌یابد گفت: معلمان با سی ساعت فعالیت آموزشی، حداقل تعیین شده وزارت کار را دریافت خواهند کرد.

محمودزاده ادامه داد: نکته حائز اهمیت این است معلمان از این پس با سی ساعت کار، بیمه کامل نیز خواهند شد.

وی درباره زمان ابلاغ این مصوبه به دولت، بیان کرد: مجلس شورای اسلامی ظرف چند روز آینده این مصوبه را به دولت ابلاغ خواهد کرد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در خاتمه اظهاراتش توضیح داد: امیدوارم با ابلاغ و اجرای این مصوبه معلمان مدارس غیردولتی در هر شرایطی حداقل حق و حقوق خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *