خدمات رفاهی سازمان تاکسیرانی برای خانواده تاکسیرانان؛ از ارائه خدمات تعمیراتی خودرو تا کمک بلاعوض درمانی به بیماران خاص و صعب‌العلاج

15:32 - 29 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۹۴۶
خدمات رفاهی سازمان تاکسیرانی برای خانواده تاکسیرانان؛ از ارائه خدمات تعمیراتی خودرو تا کمک بلاعوض درمانی به بیماران خاص و صعب‌العلاج
سرپرست سازمان تاکسیرانی با تشریح خدمات رفاهی قابل ارائه به تاکسیرانان، از ارائه کمک بلاعوض درمانی به بیماران خاص و صعب‌العلاج خانواده بزرگ تاکسیرانان خبر داد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، شادی مالکی با اشاره به شناسایی نیاز‌های تاکسیرانان در شرایط فعلی، گفت: پیرو هماهنگی انجام شده با مراکز مختلف و به منظور فراهم کردن امکانات رفاهی و ارائه سرویس‌های مناسب به خانواده بزرگ تاکسیرانان، مقرر شد خدمات متنوعی در قالب عقد توافق‌نامه همکاری با این مراکز در اختیار تاکسیرانان قرار گیرد.

مالکی افزود: سازمان تاکسیرانی در حوزه‌های درمانی، خدمات اقامتی و گردشگری، آموزشی، ورزشی، استفاده از تالار‌های پذیرایی در برگزاری مراسم مختلف، تهیه لوازم الکترونیکی، لوازم منزل، فرش و تابلو فرش، پوشاک، تهیه عینک، لنز و عدسی، بیمه خودرو و تامین قطعات مصرفی خودرو به تاکسیرانان شهر تهران اقدام کرده است.

وی با اشاره به خدمات حوزه درمانی یادآور شد: برای نخستین‌بار و با همکاری شرکت شهر سالم و با هدف ارتقای سطح سلامت و رفاه تاکسیرانان و بهره‌مندی هر چه بیشتر از خدمات درمانی مطلوب رانندگان همانند کارکنان رسمی شهرداری تهران، خدمات درمانی دریافت می‌کنند و به همین منظور اقدام به ثبت نام رایگان بیمه تکمیلی تاکسیرانان کردیم. همچنین باتوجه به این توافق نامه، سازمان اقدام به شناسایی و پرداخت کمک هزینه درمانی بلاعوض به بیماران خاص و صعب العلاج کرده است.

به گفته مالکی این خدمت پس از ثبت‌نام تاکسیران و تایید کمیسیون پزشکی شرکت شهر سالم مبلغی به عنوان کمک بلاعوض به حساب تاکسیران گرامی واریز می‌شود.

وی همچنین از ارایه خدمات تعمیراتی خودرو برای نخستین بار خبر داد و گفت: برای نخستین بار ارایه خدمات تعمیرگاهی برای تاکسی‌های سواری و ون توسط مراکز مجاز در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

سرپرست سازمان تاکسیرانی در پایان خاطرنشان کرد: ضمنا تاکسیرانان و خانواده محترم‌شان، می‌توانند با ۳۰ درصد تخفیف از کلیه خدمات دندان پزشکی و دریافت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان بدون کارمزد برای انجام خدمات ایمپلنت در هشت مرکز دندان‌پزشکی استفاده نمایند و نیز می‌توانند با ۴۰ درصد تخفیف از کلیه خدمات آزمایشگاهی و نمونه‌گیری رایگان در محل، از خدمات آزمایشگاهی استفاده کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *