نوسازی ماشین‌آلات حوزه مدیریت پسماند با هزینه‌کرد ۱۵۰۰ میلیارد تومانی

11:45 - 12 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۳۳۴
نوسازی ماشین‌آلات حوزه مدیریت پسماند با هزینه‌کرد ۱۵۰۰ میلیارد تومانی
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران مهم‌ترین فعالیت‌های این سازمان در سال ۱۴۰۲ را تشریح کرد.

خبرگزاری میزان- به گزارش شهر، رضا محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران پیرامون مهمترین فعالیت‌های این سازمان در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: دو فعالیت تحولی در مورد وضعیت نگهداشت شهر امسال انجام دادیم؛ یکی بحث مدیریت یکپارچه خدمات رفت و روب شهر و دیگر جمع‌آوری زباله خشک از مبدا از طریق سرویس نوماند.

وی افزود: تمام زیرساخت‌های سرویس نوماند انجام شده است، شهروندان در هر زمان در طول هفته و در سه مرحله می‌توانند ثبت سفارش کنند تا زباله‌های خشک آن‌ها جمع آوری شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به اینکه در بحث مدیریت یکپارچه خدمات رفت و روب شهر، بیش از ۱۵۰ پیمانکار به ۱۴ پیمانکار تبدیل شدند و قراداد سه ساله منعقد شده است، ادامه داد: یکی از برکات تجمیع پیمانکاران سرمایه‌گذاری بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان در ۴ ماه اخیر بود که باعث نوسازی ناوگان بخش پیمانکاری شده است. این موارد کمک می‌کند تا شهر با سرعت و دقت بیشتر نظافت شود و شهر آراسته‌ای را داشته باشیم.

گفتنی است، شهروندان با استفاده از موجودی کیف پول‌شان که ما به‌ازای تحویل پسماند خشک شارژ می‌شود، می‌توانند از میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خرید کنند و همچنین کارت بلیت مترو خود را شارژ کنند. خرید مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک، خرید از فروشگاه‌های منتخب شهروند و همچنین پرداخت کرایه تاکسی نیز از دیگر خدماتی است که شهروندان می‌توانند با تحویل زباله‌های خشک خود و افزایش موجودی کیف پول‌شان از آن بهره‌مند شوند.

همچنین شهروندان می‌توانند با مراجعه به کیف پول شهروندی، هزینه تفکیک و تحویل دریافتی پسماندشان را از طریق کارت بانکی عضو شبکه شتاب به کارت خود واریز و در واقع به صورت نقد مبلغ فوق را دریافت کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *