۴ هزار سند حدنگاری واحد‌های صنعتی، تجاری و مسکونی احمد آباد استان مرکزی تحویل داده شد

16:56 - 19 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۸۴۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۴ هزار سند حدنگاری واحد‌های صنعتی، تجاری و مسکونی احمد آباد استان مرکزی تحویل داده شد
در حمایت از رشد تولید و برنامه‌های اقتصادی و عمرانی کشور، تثبیت و صدور ۴ هزار فقره سند مالکیت شهرک صنعتی کاوه و ۳ هزار و ۴۰۰ فقره سند مالکیت شهرک صنعتی احمد آباد در استان مرکزی اقدام شد.

خبرگزاری میزان-حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه سفر خود به استان مرکزی در میان استقبال مقامات ارشد و مسئولین قضایی استان وارد شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه در شهرستان ساوه شد.

وی با حضور در آئین تحویل اسناد تک برگ شهر صنعتی کاوه و اسناد حدنگاری ۷۰۰ هکتار اراضی زارعی، گفت : حمایت از تولید و اشتغال، حمایت فراقوه ای است و نباید از دولت انتظار داشت به تنهایی از این حوزه حمایت کند و حمایت از رشد تولید و اشتغال یکی در دغدغه های مهم در این سازمان است که به جد در دست بررسی است.

بابایی با ارائه گزارشی از اقدامات سازمان ثبت در راستای رشد تولید گفت: امروز در شهر صنعتی کاوه، ۴ هزار سند حدنگاری واحدهای صنعتی و تجاری و مسکونی این شهر تحویل و مقرر است که ۳ هزار ۴۰۰ سند شهرک صنعتی احمد آباد هم تحویل شود.

معاون رئیس قوه قضاییه افزود: با توجه به شعار سال، تولید و حمایت از واحدهای صنعتی در تثبیت مالکیت و صدور اسناد واحدهای صنعتی در سازمان ثبت با جدیت در حال انجام است و یکی از مزایای صدور سند مالکیت برای واحدهای صنعتی دریافت تسهیلات است. مضافاً اینکه نقل و انتقال بصورت قانونی انجام می شود.

رئیس سازمان ثبت بیان کرد: در استان مرکزی صدور اسناد نهضت ملی مسکن آمار قابل توجهی از این اقدامات مثبت بود که امروز ۳ هزار سند مالکیت برای واحد های مسکونی شهرپرند ؛ زالیان و داود اباد در راستای نهضت ملی مسکن صادر و تقدیم شد.

بابایی با اشاره به هوشمند سازی فرایندهای سازمان ثبت گفت : در راستای حمایت از تولید و حمایت از شرکتها برای رفع هر گونه خلل در ثبت شرکتها پنج فرایند در حال الکترونیکی کردن و هوشمند سازی می باشد.

وی در این باره افزود: گام های اول و دوم شامل اسکن و آرشیو پرونده ها به صورت الکترونیک و پرداخت و امضای الکترونیک در تمام استانها به خوبی در حال انجام است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *