رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان: دستگاه قضایی پاسخ سختی به تروریست‌ها خواهد داد

17:06 - 24 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۹۵۰۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان: دستگاه قضایی پاسخ سختی به تروریست‌ها خواهد داد
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در واکنش به عملیات تروریستی و ناجوانمردانه راسک گفت: دستگاه قضایی و نیرو‌های نظامی پاسخ سختی به اقدام ددمنشانه تروریست‌ها خواهند داد.

خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: تروریست‌ها بدانند اقدام ددمنشانه آن‌ها در راسک با پاسخ سخت و قاطع دستگاه قضایی و نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام علی مصطفوی‌نیا اظهار کرد: بار دیگر دست جنایتکارانه دشمنان پلید از آستین گروهک مزدور جیش الظلم بیرون آمد و همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) باعث شهادت و مجروح شدن جمعی از نیرو‌های جان برکف فراجای سیستان و بلوچستان در حین خدمت شد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: بی شک به شهادت رساندن این عزیزان در عملیات تروریستی و ناجوانمردانه در نیمه شب، نشانه عجز و ناتوانی دشمنان این مرز و بوم است، اما تروریست‌ها بدانند این اقدام ددمنشانه آن‌ها با پاسخ سخت و قاطع دستگاه قضایی و نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی مواجه خواهد شد و خون شهدا پایمال نخواهد شد.

وی گفت:ضمن محکوم کردن این جنایت کور تروریستی، شهادت این بزرگواران رشید اسلام را به محضر حضرت، ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و مردم شریف استان سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و با ابراز همدردی با خانواده معزز شهدای عزیز برای مجروحان، سلامتی و شفای عاجل از خداوند متعال خواستارم.

 

انتهای پیام/


مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
0
0
بنظرم چون با پاکستان قرارداد امنیتی سیاسی امضاشده ایران میتونه راحت رد این کفتارها رو تومرز پاکستان وکویته وسرحدات بزنه.چندروزدیگه خبرش رو میشنوید
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *