رئیس کل دادگستری استان بوشهر: خدمت به مردم وظیفه ما است

10:26 - 29 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۵۳۳۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر: خدمت به مردم وظیفه ما است
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه خدمت به مردم وظیفه ما است، گفت: دادگستری استان هر جایی که نفع آن به مردم می‌رسد ورود کرده و در حوزه بهداشت و درمان نیز جهت ارتقا سلامت در استان در کنار آن‌ها خواهد بود تا مسایل و مشکلات حل شود.

خبرگزاری میزان- مهدی مهرانگیز همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان با حضور در مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر ضمن بیان تبریک ولادت حضرت زینب (س) در جمع پرستاران و پزشکان این مجموعه گفت: تلاش‌ها و زحمات شما‌ها بر کسی پوشیده نیست، زیرا به صورت شبانه‌روزی در این مجموعه مشغول به فعالیت و خدمت‌رسانی به بیماران هستید که از شما‌ها و کلیه پرستاران و پزشکان استان در این مناسبت مهم تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم وظیفه ما است، افزود: باید از تلاش‌های پرستاران و پزشکان که در راستای حفظ سلامت مردم فعالیت می‌کنند، تقدیر شود و البته مسئولین این امر باید حقوق و مزایای پرستاران و پزشکان را مدنظر قرار داده تا به‌موقع پرداخت شود.

مهرانگیر با اشاره به مسائلی که درحوزه بهداشت و درمان وجود دارد گفت: دادگستری استان در هرجایی که نفع آن به مردم می‌رسد ورود می‌کند و در این حوزه نیز جهت ارتقا سلامت در استان در کنار آن‌ها خواهد بود تا مسایل و مشکلات حل شود.

وی ضمن تشکر از اقدامات رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و رئیس مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر گفت: این بیمارستان ۶۰ تخت خوابی برای استان بوشهر که تعداد بیماران قلبی آن خیلی بیشتر از این است، ظرفیت بسیار کمی دارد که باید در راستای توسعه و گسترش این بیمارستان که حداقل ۲۰۰ تخت‌خوابی با امکانات و تجهیزات کامل باشد، اقدام شود تا مردم استان بوشهر مجبور نشوند جهت درمان خود به استان فارس یا جا‌های دیگر مراجعه کند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: مسائل و مشکلاتی در حین و قبل از بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خصوص مکان، امکانات و تجهیزات این بیمارستان مطرح کردند که پیگیری‌های لازم از سوی دادگستری استان بوشهر انجام خواهد گرفت.

در این بازدید رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن بررسی از روند ارائه خدمات در این مرکز و صحبت با بیماران با اهدای گل و شیرینی از زحمات پرستاران و پزشکان این مجموعه تقدیر و تشکر کرد. 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *