تحریم بخش حمل و نقل را می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح دور زد/ اخیراً جلساتی با رئیس مجلس و شرکت‌های هواپیمایی داشتیم/ امروز با وزیر راه و شهرسازی جلسه داریم

4:00 - 14 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۵۰۷۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه قطعا تحریم‌ها در بخش حمل و نقل را می‌توان با برنامه ریزی صحیح دور زد، گفت: اخیراً جلساتی با رئیس مجلس و شرکت‌های هواپیمایی داشتیم و درصدد این هستیم بسیاری از مشکلات تحریم در بخش حمل ونقل هوایی را مرتفع کنیم.
فردا؛جلسه بررسی برنامه‌های وزرات راه و شهرسازی برای دور زدن تحریم‌های ریلی،هوایی و دریاییمحمدرضا رضایی‌کوچی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به اعمال تحریم‌های ظالمانه آمریکا در زمینه حمل ونقل علیه ایران گفت: قطعا تحریم‌ها در بخش حمل و نقل را می‌توان با برنامه ریزی صحیح دور زد.

وی افزود: اخیراً در این زمینه کمیسیون عمران جلساتی با رئیس مجلس و شرکت‌های هواپیمایی برگزار کرد و الحمدالله درصدد این هستیم تا بسیاری از مشکلات تحریم در بخش حمل ونقل هوایی را مرتفع کنیم.

رئیس کمیسیون عمران تأکید کرد: همچنین امروز دوشنبه از وزیر راه وشهرسازی برای حضور در جلسه کمیسیون دعوت شده است تا با حضور وزیر برنامه‌های وزارتخانه برای دور زدن تحریم‌ها در حوزه حمل ونقل ریلی،هوایی و دریایی مشخص شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *