رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حذف سکانس تاثیرگذار خانم بازیگر/کاسه‌ساز مرحله دوم شیمی درمانی را آغاز کرد/آرزوی سیمرغ برای نادر فلاح+عکس

14:00 - 07 تير 1396
کد خبر: ۳۲۳۲۹۲
سینمای ایران طی هفته گذشته با اخبار و حواشی گوناگونی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به ساخت فیلم امپراتور توسط حمید زرگرنژاد اشاره کرد.
به گزاش خبرنگار گروه فرهنگی ، سینمای ایران طی هفته گذشته با اخبار و حواشی گوناگونی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به ساخت فیلم امپراتور توسط حمید زرگرنژاد اشاره کرد.
 
گلایه بازیگر سینما از حذف بازی‌اش در فیلم زرد و همچنین شرایط سخت بازی برای زنان در سینما از دیگر حاشیه‌های سینما در هفته گذشته بود.
 
همچنین آخرین مراحل درمان حبیب‌الله کاسه‌ساز از زبان پسرش از دیگر اخبار مه و قابل توجه هفته گذشته در حوزه سینما بود.
 
 سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت؛
سکانس بازی من در فیلم زرد را حذف کردند/بازیگران زن به پیشنهادات بی‌شرمانه توجه نکنند
 
پروین ملکی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص حذف سکانس‌های خود در فیلم "زرد" گفت: فیلم زرد در ابتدا به نظرم اتفاق خوبی بود و بازی در آن را پذیرفتم. وقتی جلوی دوربین مصطفی تقی‌زاده رفتم، در آن سکانس بازی من، همه بسیار تحت تاثیر قرار گرفتند و برادر آقای مجیدی که تهیه‌کننده اثر بود دقایقی گریه کرد به نحوی که دلداری‌اش دادند، اما بعد‌ها و در افتتاح این فیلم فهمیدم که من اصلاً در این فیلم نیستم.    
 
وی درباره این مطلب افزود: حتی اسم من در فهرست بازیگران زرد بود و برخلاف مثلاً بهرام رادان که دستمزدش را کامل نگرفت هزینه‌های من کاملاً پرداخت شد، اما نمی‌دانم با وجود آن صحنه تاثیرگذار در فیلم جایی نداشتم. البته فکر می‌کنم که تقی‌زاده از فیلمبردار تازه کاری استفاده کرده و فیلم بازی من کلاً حذف شده است.
 
برای مشاهده ادامه این گفت‌‌و‌گو اینجا کلیک کنید.
 
 سینما در هفته ای که گذشت
بازی متفاوت بازیگر ماجرای نیمروز در فیلم بهروز شعیبی/دارکوب راهی جشنواره فجر می‌شود
 
هادی حجازی‌فر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها اولین تجربه همکاری خود با ابراهیم حاتمی‌کیا را در فیلم "به وقت شام" پشت سر می گذارد، در خصوص اولین تجربه بازی در یک مجموعه تلویزیونی گفت: حضور در سریال نفس به عنوان اولین تجربه کاری در تلویزیون برای من اتفاق خوبی بود. نقش من در این سریال بسیار کوتاه است اما فیلمنامه را دوست داشته قبول کردم.
 
برای مشاهده ادامه این گفت‌‌و‌گو اینجا کلیک کنید.
 
سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت؛ 
کاسه‌ساز امروز مرحله دوم شیمی‌درمانی را آغاز می‌کند/رضایت پزشکان از روند بهبود تهیه‌کننده اخراجی‌ها
 
محسن کاسه‌ساز پسر حبیب‌الله کاسه‌ساز تهیه کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص آخرین وضعیت جسمانی پدرش گفت: پدر همچنان در بیمارستان بستری هستند. مرحله اول شیمی درمانی به پایان رسیده و امروز مرحله دوم به مدت چهار روز ادامه خواهد یافت.
 
وی با اشاره به ادامه حضور این تهیه کننده سینما در بیمارستان افزود: پدر این روزها کمی از لحاظ جسمانی ضعیف شده‌اند و پس از مرحله دوم نیز در بیمارستان بستری خواهند ماند تا از لحاظ وضعیت عمومی بهبود بیابند.
 
برای مشاهده ادامه این گفت‌‌و‌گو اینجا کلیک کنید.
 
سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت؛ 
 گرفتن سیمرغ بلورین برایم مهم است/نقش‌های اول همیشه به بازیگران چهره می‌رسد
 
نادر فلاح بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص فعالیت‌های خود در سال جاری گفت: فعلاً هیچ پیشنهادی در سینما و تلویزیون نداشته و در حال حاضر تمرین‌های نمایشی به نام دریبل را کار می‌کنم.
 
وی درباره این اثر افزود: این نمایش موضوعی اجتماعی داشته و به مشکلات یک خانواده می‌پردازد. به احتمال فراوان نمایش "دریبل" مهر ماه امسال روی صحنه رفته و به جشنواره تئاتر فجر هم خواهد رفت.
 
برای مشاهده ادامه این گفت‌‌و‌گو اینجا کلیک کنید.
 
سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت؛ 
فيلم سينمايى "زرد" دو جايزه مهم جشنواره شانگهاى را بدست آورد
 
فیلم سینمایی «زرد» به کارگردانی مصطفی تقی زاده و تهیه کنندگی کامران مجیدی به عنوان تنها فیلم ایرانی بخش مسابقه بیستمین جشنواره فیلم شانگهای چین انتخاب شده بود و این فیلم سینمایی در اختتامیه این جشنواره ساره بيات جايزه بهترين بازيگر نقش اول زن و مصطفى تقى زاده جايزه ويژه هيات داوران را براى بهترين كارگردانى بدست آوردند.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 
سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت؛ 
«مسلخ» جای «مادرقلب اتمی» به سینماها می آید
 
به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» بعداز تعطیلات عید فطر، چهارشنبه (۷ تیرماه) جایگزین فیلم «مسلخ» می‌شود. فیلم «مسلخ» از صبح چهارشنبه در گروه سینمایی «ماندانا» به نمایش درمی آید.

فیلم سینمایی «مسلخ» در سال ۹۴ ساخته شد. این فیلم  موضوعی اجتماعی است از جمله بازیگران فیلم مسلخ می توان به نرگس محمدی، پرستو صالحی، شیوا طاهری، امیرحسین داودی، ایمان نیک نفس، لیلا عزیزی، مینا دلشاد، حدیث دوست و…  اشاره کرد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 
 سینما در هفته ای که گذشت
تکذیب عرضه نسخه نمایش خانگی «اکسیدان» توسط حوزه هنری
 
به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی اکسیدان، در پی انتشار خبری مبنی بر اینکه رایت ویدیویی فیلم سینمایی «اکسیدان» توسط حوزه هنری خریداری شده است، منوچهر محمدی تهیه کننده فیلم ضمن تکذیب این خبر توضیح داد که قرارداد رایت ویدیویی فیلم در دی ماه سال ۹۵ و پیش از فیلمبرداری با حوزه هنری تنظیم شده بود.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 
سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت؛ 
«امپراتور» یا «ماتیک» به زودی جلوی دوربین می رود 
 
منصور لشکری قوچانی تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جدیدترین پروژه سینمایی خود گفت: فیلمنامه ای به اسم «امپراتور» یا «ماتیک» به شورای پروانه ساخت ارائه کرده ایم که نویسنده و کارگردان آن حمید زرگرنژاد است و من تهیه کنندگی کار را برعهده دارم.

وی ادامه داد: امیدوارم هرچه سریعتر پروانه ساخت این پروژه سینمایی را دریافت کنیم و کار را جلوی دوربین ببریم.
 
برای مشاهده ادامه این گفت‌و‌گو اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *