"پاکستان": هرگز اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسیم

19:11 - 30 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۰۸۸۲
معاون رئیس پارلمان پاکستان گفت: روز قدس از جانب دولت پاکستان به صورت رسمی برگزار می‌شود و از تمام مردم اعم از شیعه و سنی دعوت شده که در راهپیمایی این روز شرکت کنند.
به گزارش سرویس بین الملل   فیصل کریم کندی معاون رئیس پارلمان پاکستان گفت: کشورهای مسلمان نباید مسئله فلسطین را فراموش کنند.
 
وی افزود: مسئله فلسطین به خاطر تلاش‌ها امام خمینی(ره) و اعلام جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس زنده نگاه داشته شده بنابراین مسلمانان باید آزادی سرزمین‌های اشغالی را آرمان خود بدانند.
 
کندی تأکید کرد: قدرت‌های استعماری با پشتیبانی از تروریسم و ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی سعی دارند کاری کنند که مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود بنابراین نباید اجازه دهیم آنها در نقشه خود موفق شوند.
 
فیصل کریم کندی اظهار داشت: مسئله فلسطین فقط به اعراب مربوط نمی‌شود بلکه برای دنیای اسلام و تمام مردم آزاده جهان اهمیت دارد.
 
وی افزود: بدون حل مشکل فلسطین امنیت و صلح جهانی برقرار نمی‌شود و بحران امنیتی تمام کشورها ریشه در جنایات اسرائیل دارد.
 
معاون رئیس پارلمان پاکستان تأکید کرد: پایان استعمار فلسطین توسط اسرائیل فقط با اتحاد مسلمانان امکان پذیر است که روز قدس نقش مهمی را در این زمینه ایفا می‌کند.
 
کندی گفت: اعضای پارلمان و مردم پاکستان همیشه از مردم فلسطین حمایت کرده‌اند و اجازه نمی‌دهند این موضوع به فراموشی سپرده شود.
 
فیصل کریم کندی تصریح کرد: روز قدس از جانب دولت پاکستان به صورت رسمی برگزار می‌شود و از تمام مردم شیعه و سنی دعوت شده است که در راهپیمایی این روز شرکت کنند.
 
وی افزود: متأسفانه حاکمان مسلمان بازیچه کشورهای غربی شده و توجه چندانی به مسئله فلسطین ندارند.
 
کندی ادامه داد: پاکستان هرگز اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد و کشورهای اسلامی بهتر است برای کمک به مردم فلسطین از تکیه بر آمریکا خودداری کنند زیرا واشنگتن بزرگترین حامی تلاویو است.
 
فیصل کریم کندی گفت: دسیسه کشورهای غربی علیه مردم فلسطین برای همه آشکار است و امروز آمریکا به طور علنی در یک کشور اسلامی فلسطینیان را تروریسم معرفی می‌کند.
 
وی در پایان حمایت پارلمان پاکستان از حماس، حزب الله و تمام گروه‌هایی که از مردم فلسطین پشتیبانی می‌کنند را اعلام کرد.
 
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *