وزارت کشور افغانستان: حمله تروریستی در "ماه رمضان" مغایر ارزش‌های اسلامی است

12:21 - 10 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۴۷۳۱
وزارت کشور افغانستان حمله تروریستی صبح امروز در کابل را به شدت محکوم و اعلام کرد که حمله تروریستی و وحشیانه در ماه مبارک رمضان با تمامی اصول و ارزش‌های انسانی و اسلامی در تضاد است.
وزارت کشور افغانستان: حمله تروریستی در به گزارش سرویس بین الملل  وزارت کشور افغانستان حمله تروریستی صبح امروز در کابل را به شدت محکوم و کرد و تأکید کرد نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان انتقام خون قربانیان این رویداد را از تروریستان جنایتکار خواهند گرفت.
 
وزارت کشور افغانستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که حمله تروریستی و وحشیانه در ماه مبارک رمضان با تمامی اصول و ارزش‌های انسانی و اسلامی در تضاد است و آشکار است که طراحان و مجریان این حمله‌ها نه تنها بویی از انسانیت و اسلامیت نبرده اند، بلکه دشمن انسانیت و اسلامیت بوده و به خاطر بدنام کردن اسلام، دست به این حمله‌ها می‌زنند.
 
وزارت کشور افغانستان می‌افزاید که از بارگاه ایزد متعال برای شهدا بهشت برین، برای بازماندگان صبر جمیل و برای مجروحان این حادثه صحت و سلامتی عاجل دعا کرد.
 
ساعت 8 و 30 دقیقه صبح روز چهارشنبه انفجاری مهیب در نزدیکی سفارت آلمان در کابل، مرکز پایتخت افغانستان را لرزاند.
 
این انفجار در منطقه وزیر اکبر خان رخ داد و گفته می‌شود هدف این انفجار دفتر امنیت ملی بوده است. شعله‌های آتش از محل انفجار به آسمان زبانه و ماموران امنیتی راه‌های منتهی به محل انفجار را مسدود کردند..
 
گزارش‌های تایید نشده حاکی از آن است که هدف حمله امروز، کاروان ماشین‌های عبدالله عبدالله رییس اجراییه دولت وحدت ملی  افغانستان بوده است.
 
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *