میزان مشارکت مردم استان گیلان در انتخابات اعلام شد

3:48 - 30 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۱۰۹۸۲
استاندار گیلان با بیان اینکه تاکنون براساس جمع‌بندی‌های انجام شده بالغ بر ۸۰ درصد مردم استان گیلان در انتخابات شرکت کردند گفت: بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار گیلانی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت شرکت کردند.
۸۰ درصد مردم استان گیلان در انتخابات شرکت کردندبه گزارش گروه سیاسی ، محمدعلی نجفی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حضور آگاهانه، پرنشاط و با شکوه مردم گیلان در 29 اردیبهشت نماد اقتدار و ولایت‌مداری بود، اظهار داشت: میزان مشارکت مردم گیلان در انتخابات 29 اردیبهشت به 80 درصد رسید.

استاندار گیلان با بیان اینکه اخذ رای در گیلان همزمان با سراسر کشور از ساعت 8 صبح آغاز شده بود افزود: رای‌گیری در اکثر شعبات اخذ رای استان گیلان تا ساعت 24 بامداد ادامه داشت و مردم غیور گیلان با اشتیاقی وصف ناپذیر سر صندوق‌ها حاضر بودند.

نجفی با تاکید بر اینکه 3 هزار و 5 شعبه اخذ رای در سراسر استان، اخذ آرای مردم گیلان را برعهده داشتند، خاطرنشان کرد: 6 هزار و 10 صندوق اخذ رای متشکل از صندوق اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در استان گیلان  آرای مردم گیلان را جمع آوری کردند.

وی با بیان اینکه تا پایان مهلت قانونی انتخابات اکثر شعبات اخذ رای در گیلان نسبت به جمع آوری آرای مردم اقدام کردند تاکید کرد: تمامی دست اندکاران فرآیند برگزاری انتخابات در استان گیلان با زحمات گسترده به خلق حماسه‌ای عظیم در استان کمک کردند.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه مردم ولایت‌مدار گیلان با اجرای توصیه‌ها و بیانات مقام معظم رهبری با حضور پرشور خود بر اقتدار ملی ایران اسلامی افزودند خاطرنشان کرد: آمار نهایی مشارکت غیورمردان و زنان گیلانی در انتخابات 29 اردیبهشت، امروز اعلام می‌شود.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *