برخورد قاطع با مظاهر مختلف فساد/حمایت از سرمایه گذاری‌های مشروع

9:48 - 20 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۶۸۸۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین اکبری گفت: در راستای تحقق شعار امسال به صورت قاطع با مظاهر مختلف فساد در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی برخورد خواهد شد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در دیدار با کارکنان قضایی ، اداری و اعضای شوراهای حل اختلاف استان اظهارکرد:اولویت دستگاه قضایی هرمزگان حمایت از سرمایه گذاری های مشروع در مناطق مختلف استان و برخورد قانونی و بدون اغماض با هرگونه فساد در این حوزه است.
 
وی با اشاره به شعار سال 1396که از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)  به عنوان سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال  نامگذاری شده است این عنوان را نقشه راهی به منظور دستیابی به رشد و توسعه همه جانبه و همچنین تحقق اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی  برای دستیابی به پیشرفت و عدالت برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری ضمن تأکید بر لزوم توجه هر چه بیشتر به برنامه های فرهنگی  -رفاهی در دستگاه قضایی استان، ضمن ترسیم چشم‌اندازی از برنامه‌ ریزی های فرهنگی و رفاهی به عمل آمده در این مجموعه از اجرای طرح‌های جدید فرهنگی  - رفاهی به منظور ایجاد فضایی مطلوب و مناسب جهت بهره برداری از سوی کارکنان این مجموعه و خانواده های ایشان خبر داد.

 وی با اعلام این که دستگاه قضایی هرمزگان در جهت تحقق شعار امسال به صورت قاطع با مظاهر مختلف فساد در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی برخورد خواهد کرد،خاطر نشان کرد:اولویت دستگاه قضایی هرمزگان حمایت از سرمایه گذاری های مشروع در مناطق مختلف استان و برخورد قانونی و بدون اغماض با هرگونه فساد در این حوزه می باشد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان در ادامه از ارتقای سطح امنیت ،برخور قاطع وسریع با اخلالگران در نظم عمومی ،تسریع در روند رسیدگی به پرونده ها و اجرای سریع احکام  به عنوان دیگر اولویت های دستگاه قضایی استان در سال 1396 نام برد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری ،همچنین با ابراز رضایت از عملکرد مجموعه دستگاه قضایی استان هرمزگان در سال گذشته تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به اقدام و عمل مسئولانه تمامی همکاران قضایی و اداری و با توجه به آمار ارائه شده از سوی مسؤولین مربوطه، دادگستری استان هرمزگان در تمامی شاخص ها در جایگاه مطلوبی قرار دارد.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *