رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واکنش وزارت خارجه روسیه به حمله آمریکا به سوریه

15:11 - 19 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۶۶۷۰
سخنگوی وزارت خارجه روسیه در سخنانی حمله موشکی آمریکا به پایگاه نظامی سوریه در استان حمص را محکوم کرد.
زاخارووا
به گزارش گروه بین‌الملل ، ماریا زاخارووا، روز شنبه گفت: حمله آمریکا به پایگاه الشعیرات در سوریه هیچ ارتباطی به تلاش برای مشخص شدن واقعیت استفاده سلاح شیمیایی در ادلب نداشت.

زاخارووا اظهار داشت که حمله هوایی آمریکا به پایگاه نظامی سوریه ثابت کرد که دولت ترامپ غیر قبل پیش‌بینی‌ترین دولت در جهان است.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه مصاحبه با شبکه یک تلوزیون روسیه گفت: این حمله هوایی ثابت کرد که سیاست‌ها و آنچه که در داخل آمریکا در حال رخ دادن است، اثبات کننده یک واقعیت ناامید کننده است چرا که دولت آمریکا غیرقابل پیش‌بینی‌ترین دولت جهان است و اگر چیزی درباره این دولت قابل پیش‌بینی باشد، سیاست خارجی غیر قابل پیش‌بینی آن است.

زاخارووا در ادامه افزود: عدم وجود سیاست شفاف در واشنگتن به دلیل جنگ میان جناح‌های قدرت در آمریکا است و امریکایی‌ها به دلیل این حمله هوایی شرمنده خواهند شد.

ماریا زاخارووا اظهار داشت: من این امر را جنگ بر سر قدرت می‌نامم، این یک جنگ میان حزب‌های سیاسی، نهادهای نظامی و اقتصادی و ساختارهای اقتصادی و سیاسی است که نمی‌توانند نتیجه انتخابات را بپذیرند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: این اقدام آمریکا به هیج عنوان با تلاش برای بررسی آنچه در خان‌شیخون رخ داده ارتباطی ندارد و همچنین اقدام موثری در راستای تحقیقات درباره حمله شیمیایی در خان‌شیخون نیست.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *