حاج‌رضایی: پرسپولیس بیشترین شانس قهرمانی را دارد/ قهرمانی در آسیا را خیلی دور می‌بینیم

13:20 - 18 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۶۲۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم‌های ما به جایی رسیده‌اند که هم هوادارن و هم خود تیم‌ها به صعود از گروهشان راضی هستند و قهرمانی و نایب قهرمانی را هدفی دور می‌بینند.
امیر حاج‌رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط لیگ برتر شانزدهم اظهار داشت: شانس پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر از همه بیستر است اما قطعی نیست. هنوز 4 هفته تا پایان مانده است و در فوتبال اتفاقاتی می‌افتد که به ذهن هیچ‌کس خطور نمی‌کند.

وی در مورد نایب قهرمانی لیگ برتر تأکید کرد: امروز (جمعه) اگر تراکتورسازی پیروز دیدار خود مقابل صبای قم باشد جای استقلال را در رده دوم می‌گیرد ولی چون امتیازها فاصله زیادی با هم ندارند، در بازی‌های هفته بعد و به‌خصوص دیدار تراکتورسازی و استقلال مشخص می‌شود چه تیمی می‌تواند نایب قهرمانی را از آن خود کند.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد عملکرد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: 4 نماینده ما در دور رفت توانستند عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند و امتیازات خوبی را کسب کنند ولی مهم‌تر از آن، بازی‌های برگشت تیم‌هاست.

وی ادامه داد: باشگاه‌های ما چون دولتی هستند منابع مالی زیادی ندارند و به همین دلیل نمی‌توان قدرت تیم‌های حوزه خلیج فارس را با قدرت تیم‌های کشورمان مقایسه کرد. آنها پول‌های کلانی برای خرید بازیکنان ستاره و مربیان کارکشته می‌دهند در حالی که تمام تیم‌های باشگاهی ما از نداری می‌نالند.

حاج‌رضایی در پایان گفت: تیم‌های ما به جایی رسیده‌اند که هم هوادارن و هم خود تیم‌ها به صعود از گروهشان راضی هستند و قهرمانی و نایب قهرمانی را هدفی دور می‌بینند که رسیدن به آن بسیار دشوار است.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *