تشکیل شعبه رسیدگی به جرائم انتخاباتی/ کاندیداها در چارچوب قانون فعالیت کنند

0:00 - 15 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۴۸۰۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جوهری با اشاره به تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی گفت: از کاندیداها خواسته شده است که در چارچوب قانون فعالیت انتخاباتی کنند.
جوهری دادستان کردستاناکبر جوهری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی به اقدامات انجام شده در جهت پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در این استان اشاره کرد و گفت: در جهت پیشگیری از تخلفات انتخاباتی و رسیدگی به تخلفات احتمالی شعبه ویژه رسیدگی به اینگونه تخلفات در دادسرای استان کردستان تشکیل شده است.

وی گفت: همچنین با برگزاری جلسه ای با حضور کاندیداهای شوراهای شهر و روستا از آنها خواسته شد که نسبت به رعایت قوانین و مقررات حساسیت داشته باشند و ملزم به رعایت قانون باشند.


جوهری گفت: در این جلسه به نامزدهای شوراهای شهر و روستا توصیه شد که از دادن شعارهای تبلیغاتی که خارج از حیطه اختیارات آنها است بپرهیزند، از تخریب دیگر نامزدها در جریان تبلغیات پرهیز کنند و در نهایت برنامه‌های خود را به صورت دقیق و شفاف برای مردم بیان کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان در پایان گفت: خوشبختانه تاکنون هیچگونه تخلفی با موضوع انتخابات گزارش نشده است.









ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *