یازدهمین آلبومم را ماه مبارک رمضان منتشر می‌کنم/ برخی از نام آثار من سودجویی می‌کنند

12:30 - 22 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۹۰۸۵
خواننده پاپ سنتی کشور گفت: حدوداً 3 ماه گذشته را مشغول آماده سازی آلبوم جدیدم بوده ام و این آلبوم به عنوان یازدهمین آلبوم رسمی من به زودی روانه بازار خواهد شد.
چنگیز حبیبیان خواننده پاپ سنتی ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، در خصوص انتشار آلبوم جدید خود گفت: حدوداً 3 ماه گذشته را مشغول آماده سازی آلبوم جدیدم بوده ام و این آلبوم به عنوان یازدهمین آلبوم رسمی من به زودی روانه بازار خواهد شد.

وی ادامه داد: من از سال 78 تا 95 حدوداً 10 آلبوم منتشر کرده ام اما هرچه جلوتر می رویم کار سخت تر می شود. شرایط کار و جمع کردن آلبوم به یک سو و از سویی دیگر وسواس بیش از حد کار را به تاخیر می اندازد.

در این آلبوم بابک زرین و علیرضا افکاری در آهنگسازی همراه من بوده اند و ترانه سرایی آن را دوستانم افشین یداللهی و حمید صمدی بر عهده داشته اند.

این خواننده کشورمان در خصوص نام آلبوم تازه اش تصریح کرد: هنوز اسم این آلبوم مشخص نشده و یا بهتر بگویم تا مراحل نهایی اسم آن را اعلام نمی کنیم. در مجموعه قبلی به نام "قصه دیدار" ماه ها قبل اسم آن را اعلام کردیم و وقتی به ارشاد رفتیم گفتند این مورد نظر ثبت شده است و الان اگر اسم را اعلام نکنم بهتر است تا برخی برای سوءاستفاده از اسم این آلبوم بهره برداری نکنند.

حبیبیان در مورد زمان انتشار این اثر خاطرنشان کرد: این مجموعه بالای 12 قطعه دارد. در ابتدا قرار بود نوروز 96 این آلبوم را منتشر کنیم که به علت حجم بالای کار مقدور نشد و در حال حاضر تمام تلاشمان این است که این آلبوم را ماه مبارک رمضان منتشر نماییم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *