پشتیبانی مجدد سران حزب محافظه کار فرانسه از فرانسوا فیون

23:00 - 17 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۷۵۸۸
سران حزب محافظه کار فرانسه پس از نشستی اضطراری پشتیبانی مجدد خود از فرانسوا فیون نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کردند.
فرانسوا فیونبه گزارش گروه بین‌الملل ،سران حزب محافظه کار فرانسه پس از نشستی اضطراری، پشتیبانی مجدد خود از فرانسوا فیون نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کردند.

ژرار لارشه رئیس سنای فرانسه پس از این جلسه به خبرنگاران گفت:«کمیته سیاسی سنا بعد از بحثی طولانی سرانجام، به اتفاق آرا پشتیبانی خود از فرانسوا فیون را تجدید کرد. او مصمم است تلاش کند تا خانواده جناح راست و جناح میانه را پیرامون خود و برنامه سیاسی ای برای احیای ملی دارد جمع کند. فیون اعلام کرد که برای تحقق ارزشهای مشترک ما پیشگام خواهد شد. بنابراین «جمهوری خواهان» جمع شده و با قوت از فرانسوا فیون پشتیبانی می کنند.»

آلن ژوپه، نامزد پیشین انتخابات ریاست جمهوری از جناح راست و رقیب فیون در مرحله مقدماتی، اعلام کرد که به هیچ وجه قصد نامزدی دوباره برای این انتخابات را ندارد و همچنین به شدت از پافشاری فیون بر سر نامزدی انتخابات انتقاد کرد.

فرانسوا فیون روز گذشته درحالی در جمع کثیر هوادارانش در پاریس حاضر شد که بناست کمتر از دو هفته دیگر برای تعیین سرنوشت پرونده سواستفاده اش از دارایی های ملی راهی دادگاه شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *