آلبوم جدیدم 12 قطعه دارد/ طبق برنامه‌ریزی‌ها این مجموعه آثار امسال منتشر می‌شود

12:00 - 03 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۳۵۹۳
آتانی با اشاره به اینکه آلبوم جدیدش 12 قطعه دارد از برنامه ریزی ها برای انتشار این اثر تا پایان امسال خبر داد.
سعید آتانی خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: در دو ماه محرم و صفر درگیر ضبط قطعه های آلبوم جدید هستیم و همچنین مراحل ساخت یک ویدئو کلیپ که از 8 قطعه آلبوم تشکیل شده را پشت سر می گذارم.

وی ادامه داد: آلبوم جدیدم 12 قطعه دارد و هم اکنون در مرحله پیش تولید به سر می برد و به همین دلیل هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده ام.

وی تصریح کرد: قطعه های این آلبوم از تنوع قابل توجهی برخوردار است و باید از بین قطعه های گردآوری شده، رپرتوار منظم و درعین حال متنوعی را انتخاب کنم و با تنظیم کننده ها به یک نظر مشخص و نهایی دست پیدا کنیم.

آتانی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: تصور می کنم در موسیقی یک هرم وجود دارد که می توان گفت خواننده به عنوان هسته اصلی گروه، آهنگساز و همچنین تنظیم کننده سایر نقاط این هرم را می سازند.

این خواننده موسیقی پاپ در بخش دیگری از صحبت های خود توضیح داد: در روند تولید آثار موسیقایی به طور معمول از ترانه های دو شاعر به نام های ترنم حسین آبادی و مهران حسینی استفاده می کنیم که در اجرای شهریور ماه در تهران نیز برخی از این ترانه ها را اجرا کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی ها و در صورت مناسب بودن شرایط، آلبوم را طی چند ماه آینده و تا پایان امسال به بازار موسیقی عرضه می کنیم و برای زمان پس از انتشار آلبوم هم برنامه ای را برای برگزاری کنسرت در سایر شهرستان ها و همچنین تهران در نظر گرفته ایم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *